loading...
لوکس گیم
لوگوی سایت ما

4mdd6ouuo662u9rvb9zf.png
الهم عجل لولیک الفرج

بنرما
http://s5.picofile.com/file/8135297100/%D8%B3%D8%B2.gif

بازی ها

اگر بازی جدیدی خواستین به این شماره تماس بگیرید ۰۹۰۱۶۸۶۶۴۵۴

بازی ها

اگر بازی جدیدی خواستین به این شماره تماس بگیرید ۰۹۰۱۶۸۶۶۴۵۴

بازی ها

اگر بازی جدیدی خواستین به این شماره تماس بگیرید ۰۹۰۱۶۸۶۶۴۵۴

محراب دست زن بازدید : 446 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

ناشر: لوح زرین نیکان (ایران) | Dead Mage (خارج از ایران)
سازنده: فن افزار شریف
سبک: Action Adventure
پلتفورم ها: PC
تاریخ انتشار: 25 آذر ۱۳۹2 (ایران) (خارج از ایران)

بازی  گرشاسپ که در ابتدا سوشیانت نام داشت را می توان پر سر و صدا ترین و یکی از معروفترین بازی داخلی دانست که نسخه اول آن با عنوان “گرز ثریت” توانست هم فروش خوبی داشته باشد و هم منتقدین را به ادامه صنعت بازی در ایران تا حدودی امیدوار کند. نسخه قبل پس از چندی با زبان انگلیسی در شبکه استیم (Steam) به فروش رفت و توانست میانگین امتیاز ۵۳ را از منتقدین خارجی کسب کند که نسبتاً خوب بود. در اواسط تابستان امسال بسته الحاقی راز اژدها منتشر شد که البته به دلیل فاصله زیاد عرضه با نسخه اصلی، دیگر نمی توان آن را بسته الحاقی دانست و باید به چشم یک بازی مستقل به آن نگاه کرد، مخصوصاً اینکه خود سازنده ها این بسته را به طور مستقل منتشر کردند، یعنی نیازی به نسخه قبل ندارد. حال نسخه انگلیسی این بازی هم در شبکه استیم منتشر شده، البته با نام معبد اژدها، به همین مناسبت نقد و بررسی بر این عنوان که توانست در نمایشگاه بازی های رایانه ای لقب بهترین بازی سال (در کنار بازی سیاووش) را کسب کند، خواهیم داشت.


در قسمت پایانی نسخه قبل گرشاسپ پس از کشتن هیتاسپ و بازپس گرفتن گرز ثریت ناگهان بر روی اژدهایی بی نام و نشان پرید و بازی به تمام شد. حال در این نسخه با پرشی به گذشته قرار است راز دوستی اژدها و گرشاسپ روایت شود که نام بازی هم از همین موضوع برداشته شده است. بازی از جایی شروع می شود که گرشاسپ و برادرش، اوروخشه، در جنگلی به دنبال گرز ثریت که جدشان طورگ آن را از دست دیوان در جایی در جنگل مخفی کرده بود هستند. همچنین در این صحنه متوجه می شویم پدر گرشاسپ، اثرط، در گذشته به دنبال این گرز آمده است ولی نتوانسته آنرا پیدا کند. سپس گرشاسپ از برادرش جدا شده تا سرعت جستجویشان بیشتر شود. او پس از مدتی برادرش را در جلوی معبد اژدها می بیند، ولی راه روبروی برادرش توسط یکی از سران دیوها بسته می شود و گرشاسپ باید به تنهایی مسیر را ادامه دهد و گرز ثریت را پیدا کند.

خوشبختانه اینبار داستان تنها توسط راوی روایت نمی شود و شخصیت ها صحبت می کنند. البته منظور از شخصیت ها فقط گرشاسپ و برادرش و سردسته دیوها است! البته شخصیت پردازی این سه نسبت به دیگر بازی های داخلی خوب است و می توانید هضمشان کنید.

داستان بازی شاید در نگاه اول بسیار جالب و راز آلود باشد اما دست نویس هایی به سبک بازی Alan Wake کار را خراب کرده است. پدر گرشاسپ در طول سفرش برای پیدا کردن گرز ثریت خاطراتش را نوشته است و حالا برگه هایی از این خاطرات در طول مراحل پخش شده اند. محتویات این برگه ها باعث می شود خیلی زودتر وقایع بازی را پیش بینی کنید و در طول بازی شوکه نشوید، در صورتی که بازی پتانسیل این جور صحنه ها را داشت. البته نکته مثبت این برگه ها حضور دوباره راوی نسخه پیشین است.

مشکل دیگر در داستان بازی کوتاه بودن بیش از حد آن است به حدی که تنها با اضافه کردن چند خط به مقدمه داستان که در بالا به آن اشاره شد، داستان تکمیل می شود و در کل داستان بازی در چند میان پرده که تعدادشان از انگشتان یک دست هم تجاوز نمی کند روایت می شود.

Garshasp_The_Temple_of_the_Dragon
گیم پلی بازی دقیقاً شبیه به نسخه پیشین است و از بخش اکشن، سکو بازی یا پلتفرمینگ و معمایی تشکیل می شود. در بخش اکشن همانند قبل می توانید با کلید چپ موشواره ضربه های سبک و با کلیک راست ضربه های سنگین بزنید و یا با هر دوی آنها حرکات ترکیبی (Combo) اجرا کنید. با نابودی دشمنان و خراب کردن کوزه ها و اشیای دیگر یک سری گوی قرمز بدست خواهید آورد و وقتی میزان این گوی ها به حد نصاب رسید حرکت ترکیبی جدیدی برایتان باز می شود. متاسفانه اینبار از همان اول در صفحه راهنمای حرکات ترکیبی، تمامی حرکات نشان داده می شود، در صورتی که در نسخه قبل با باز شدن حرکات جدید، لیست حرکات تغییر پیدا می کرد. متاسافانه به جز دو حرکت جدید که در واقع می توان گفت تنها تغییر نام پیدا کرده اند، حرکت جدیدی به بازی اضافه نشده است.

همچون قبل دشمنان ضعیف بازی را می توانید با زدن کلید تعامل نابود کنید و دشمنان قوی تر را پس از کاهش قدرتشان با یک حرکت تمام کننده از بین ببرید. برای اجرای این حرکات بر روی دشمنان سر سخت تر باید دکمه های مشخص شده را سریعاً بزنید (QTE). متاسفانه در این شماره دشمنانی که باید در حالت QTE نابودشان کنید بسیار کم هستند، به طوری که من بار اول که بازی را تمام کردم هیچ QTE ای در بازی ندیدم و فکر کردم که این قسمت از بازی حذف شده ولی وقتی کمی در مورد این نسخه تحقیق کردم، بازی را تکرار کردم و بالاخره توانستم این قسمت از بازی را زیارت کنم!

در قسمت تنظیمات بازی دکمه ای برای تغییر اسلحه در نظر گرفته شده است ولی فقط یک اسلحه دارید و آن هم همان شمشیر نسخه اول است! حتی در پایان بازی با اینکه گرشاسپ گرز ثریت را بر می دارد، نمی توانید از آن استفاده کنید.

قسمت پلتفرمینگ بازی همچون قبل پر از مشکل است و خوشبختانه این بخش در بازی بسیار کمرنگ تر شده است و کمتر مجبور هستید با مشکلات این بخش دست و پنجه نرم کنید. مشکلات نسخه قبل همچون نگرفتن لبه های دیوارهایی که باید از آنها پایین بروید و سقوط از لبه های محیط حتی در حین مبارزه با دشمنان همچنان وجود دارد. علاوه بر این مشکلات جدیدی نیز وجود دارد که یکی از آنها قوانین نیوتون را نقض می کند! در قسمتی از بازی پل های چرخانی وجود دارد که وقتی گرشاسپ بر روی آن ها می پرد، باید در جهت چرخش آنها بدود که بر روی پل باقی بماند!
Garshasp_The_Temple_of_the_Dragon
تعدادی معمای بسیار ساده هم که حتی برای رده بندی کودکان نیز ساده به نظر می رسند در بازی وجود دارد. البته حل این معماها شاید برایتان مشکل ساز شود زیرا در بازی با گرفتن دستگیره ها و کلاً استفاده از کلید تعامل مشکل خواهید داشت و باید به هزار بدبختی به گرشاسپ بفهمانید که می خواهید دستگیره ای را بگیرید.

دشمنان بازی همان دشمنان قبلی هستند و یک یا دو دشمن جدید هم اضافه شده اند و البته بعضی از دشمنان قبلی هم حضور ندارند. هوش مصنوعی دشمنان همانند قبل می باشد و از دستورات بسیار ساده ای پیروی می کنند و حتی در سخت ترین درجه بازی چالشی برای شما ایجاد نمی کنند.

در نسخه قبل، بازی از غول آخرهای جذابی برخوردار بود که جای خالی آنها کاملاً احساس می شود. تنها در پایان بازی مبارزه ای اینچنین خواهید داشت که آن هم از آنجایی که در محیطی تکراری رخ می دهد آنچنان جذاب نیست و شاید تنها بخش اول آن که کمی به سرعت بالایی نیاز دارد جذاب باشد.

بازی همچنان از موتور گرافیکی Ogre بهره می برد و تمامی نکات مثبت و ضعف قبل را دارد. فقط مقدار بسیار کمی کیفیت بافت ها، نورپردازی و سایه زنی ها بهتر شده است، اما در عوض بازی با افت فریم های بسیار زیادی مواجه است که اصلاً قابل توجیه نیست. گرافیک بازی همچنان از نظر هنری خوب و قابل قبول است، ولی این قسمت نیز افت پیدا کرده، مخصوصاً از نظر تنوع؛ اینبار مراحل بازی در جنگل و معبد اژدها سپری می شود. در ابتدای بازی با نمایی دور از معبد اژدها احتمالاً بسیار خوشحال خواهید شد اما در داخل معبد آنقدر به میدان هایی که کف آنها پوشیده از نیزه است بر می خورید که حالتان بد می شود، مخصوصاً اینکه مبارزه با غول آخر بازی هم در همچین میدانی انجام می شود.

در موسیقی بازی نیز من هر چقدر توجه کردم، موسیقی جدیدی به گوشم نخورد و همگی همان موسیقی های نسخه قبل بودند که حتی تعدادشان کمتر هم شده بود. البته همچنان حس لازم را برای کشتار دیوها به خوبی انتقال می دادند و از کیفیت خوبی برخوردار هستند. بازی به ۵ زبان فارسی، آذری، کردی، ارمنی و عربی دوبله شده است؛ از حق نگذریم این قسمت مشکلی ندارد، البته قسمت فارسی دوبله مناسب تری را داراست مخصوصاً به این خاطر که تا حدودی حرکات لب ها نیز به آن می خورد.

Garshasp_The_Temple_of_the_Dragon
همانطور که اشاره شد اینبار شخصیت ها در میان پرده ها صحبت می کنند و از صداگذاری خوبی برخوردار هستند و دست نوشته های پدر گرشاسپ نیز توسط راوی نسخه پیشین خوانده می شود. صداگذاری محیط و حرکات گرشاسپ دقیقاً کپی برداری از نسخه پیشین هست و همان مشکلات و خوبی های قبل را داراست.

قبل از نتیجه گیری لازم است درباره نحوه عرضه و کیفیت بسته بندی بازی نیز صحبت کنیم. بازی به صورت یک DVD و دو CD در قابی پلاستیکی و با کاوری زیبا ارائه می شود. البته تصویر کاور بازی متاسفانه بر اساس یکی از عکس های هنری نسخه قبل است. همچنین در فایلهای نصب شده بازی فایل های تکراری زیادی از جمله صحبت های راوی نسخه قبل وجود دارد که حجم بازی را بی خود و بی جهت بالا برده است. در داخل جعبه راهنمای نصب بازی هم قرار داده شده است که از آنجایی که بازی دیگر نیازی به فعال سازی اینترنتی ندارد، قسمتی اضافی به نظر می رسد و بهتر بود حداقل همچون قبل راهنمای بازی هم قرار داده می شد. قیمت پشت جلد بازی نیز ۵۰۰۰ تومان ثبت شده که بعضی مغازه داران آن را ارزانتر و بعضی هم گرانتر می فروشند. در کل از آنجایی که ناشر بازی، شرکت لوح زرین نیکان، یکی از ناشران قدیمی بازی های کپی بوده است (!) و تجربه انتشار بازی های ایرانی بسیار زیادی را هم داشته، بازی از جهت انتشار مشکل خاصی ندارد.

خلاصه کلام اینکه می توان راز اژدها را بازی دانست که تنها برای کسب درآمد ساخته شده است و نهایتاً ۳ تا ۴ ساعت شما را سرگرم می کند و به جز قسمت دوبله بازی هیچ حرکت رو به جلویی نداشته است. اگر بخواهیم منطقی در نظر بگیریم کیفیت این بازی بیشتر به یک MOD می خورد که توسط طرفداران ساخته شده است. به نظر من شرکت فن افزار شریف با عرضه این بازی کمی از اعتماد و محبوبیتی را که بین بازیکنان به دست آورده بود از دست داد. در پایان اگر هنوز نسخه قبل را بازی نکردید بهتر است همان را تهیه کنید، چون هم ارزان تر می باشد و هم بهتر، ولی اگر از نسخه قبل لذت بردید و خواهان در دست گرفتن مجدد گرشاسپ دقیقاً با همان ویژگی (البته کمی کمتر) هستید، این بازی را از دست ندهید.

امتیازات:
گیم پلی: ۶
گرافیک: ۶
نوآوری: ۴
صداگذاری: ۷
جذابیت: ۵
امتیاز کل:۵٫۶

 

به دلیل حمایت از بازیسازی در ایران لینک دانلود حذف شد....

محراب دست زن بازدید : 385 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود مجموعه کامل ابزارها و پلاگین های جاوا برای ویندوز

Java Platform Kit

 

 

 

 

جاوا، یک زبان برنامه نویسی مستقل، کامل، فراگیر، و بدون وابستگی به سیستم عامل است. برنامه نویسان علاوه بر اینکه میتوانند پروژه های خود را به طور کامل توسط جاوا پیاده سازی کنند، امکان استفاده از کدهای جاوا (جاوا اسکریپت) در سایر محیط های برنامه نویسی را نیز دارند.

 

یعنی از کدهای جاوا میتوان در ویژوال بیسیک، #C ، برنامه های تحت وب، PHP و ... استفاده نمود.

 

اما اگر برای ساخت یک اپلیکیشن یا برنامه تحت وب از جاوا استفاده شده باشد، برای اجرای آن در ویندوز نیاز به ماشین جاوا دارید. اگر Java در ویندوز شما نصب نشده باشد و بخواهید نرم افزاری که کد جاوا دارد را باز کنید، با خطای Java Runtime مواجه خواهید شد.

 

البته کاربرد جاوا بسیار فراگیر تر است. بسیاری از سایت های اینترنتی دارای کدهای جاوا (جاوا اسکریپت) هستند و اگر شما افزونه ی جاوا را بر روی مرورگر خود نداشته باشید، هنگام مشاهده این سایت ها با خطا مواجه میشوید.

 

به ابزارها و افزونه هایی که به اجرای کدهای جاوا در ویندوز کمک میکنند، در اصطلاح Java SE Runtime Environment و یا موتور جاوا گفته میشود. این برنامه را میتوان با Net Framework. مقایسه کرد که به اجرای برنامه های دات نت کمک میکند.

 

در این مطلب از سایت تندیس گیم، مجموعه کامل ابزارهای جاوا را برای شما آماده کرده ایم. از موتور جاوا (Java SE Runtime Environment) که برای همه کاربران قابل استفاده است گرفته، تا ابزارهای برنامه نویسی و توسعه جاوا برای برنامه نویسان (Java Platform & Development Kit)

 

 

 

 

 

 

برای تست اینکه آیا جاوا بر روی مرورگر شما نصب شده است و به درستی کار میکند یا خیر، میتوانید به این صفحه مراجعه کنید :

http://javatester.org/javascript.html

 

در این صفحه، ورژن جاوای نصب شده روی سیستم خود را نیز خواهید دید. اگر ورژن آن قدیمی بود و یا اصلا نصب نبود، حتما برنامه Java SE Runtime Environment را از سرزمین دانلود دریافت کرده و نصب کنید.

 

به مجموعه کامل ابزارهای جاوا (شامل ابزارهایی برای کاربران عادی، و ابزارهایی برای برنامه نویسان) در اصطلاح جاوا پلتفرم کیت (Java Platform Kit) گفته میشود.

 

 

دانلود و نصب ابزارهای جاوا از سایت اصلی آن، برای کاربران ایرانی با محدودیت هایی مواجه است. اما شما میتوانید جدید ترین نسخه از ابزارهای جاوا را به صورت رایگان از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید:

 

 

دانلود Java SE Runtime Environment v7.0 Update 13

برای کاربران عادی، جهت مشاهده برنامه ها و سایت هایی که در آنها از جاوا استفاده شده است.

(این برنامه، پلاگین های لازم برای مرورگرهای IE، فایرفاکس، کروم، و ... را نیز نصب میکند)

 

دانلود نسخه 32 بیتی - با حجم 29.4 مگابایت

دانلود نسخه 64 بیتی - با حجم 31 مگابایت

 

 

دانلود Java Runtime Environment v1.7 Update 21

برای کاربران عادی، جهت مشاهده برنامه ها و سایت هایی که در آنها از جاوا استفاده شده است

(در صورت نصب نسخه SE ، دیگر نیازی به نصب این نسخه نیست)

 

دانلود نسخه 32 بیتی - با حجم 29.5 مگابایت

دانلود نسخه 64 بیتی - با حجم 31.1 مگابایت

 

 

دانلود Java SE Development Kit v7.0 Update 21

برای برنامه نویسان

 

دانلود نسخه 32 بیتی - با حجم 93.2 مگابایت

دانلود نسخه 64 بیتی - با حجم 95 مگابایت

 

 

دانلود Java Platform Enterprise Edition v6 SDK Update 3

برای برنامه نویسان

 

دانلود با حجم 73.9 مگابایت

 

پسوورد=www.sarzamindownload.com

محراب دست زن بازدید : 334 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

محیط توسعه و برنامه نویسی اندروید

Android SDK

 

 

 

 

اگر اهل برنامه نویسی هستید و به ساخت اپلیکیشن های اندروید علاقه دارید، این مطلب را از دست ندهید.

 

محیط توسعه و برنامه نویسی اندروید (Android SDK) امکان طراحی اپلیکیشن های اندروید را به شما میدهد. کدهای این محیط بسیار شبیه به کدهای Java Script است. بنابر این اگر شما با زبان جاوا آشنایی داشته باشید به راحتی میتوانید در این محیط اقدام به برنامه نویسی و ساخت اپلیکیشن کنید.

 

اگر اهل برنامه نویسی باشید و با زبان جاوا آشنایی نداشته باشید هم با کمی تلاش و کمک گرفتن از راهنمای نرم افزار میتوانید با ساخت برنامه های ساده شروع کرده و به مرور توانایی خود را افزایش دهید.

 

شاید جالب باشد اگر بدانید که بیش از 90 درصد اپلیکیشن های فارسی که برای اندروید تولید شده توسط محیط Android SDK ساخته شده اند. این محیط شامل مجموعه ای از کدها و توابع آماده نیز میباشد تا کار شما برای برای برنامه نویسی اندروید ساده تر کند.

 

 

 

 

 

 

با کمک محیط توسعه اندروید (Android SDK) میتوانید به صورت همزمان نحوه اجرای کدی که نوشته اید را در یک موبایل شبیه سازی شده مشاهده کنید.

 

نسخه های مختلف Android SDK که از سایر سایت ها قابل دانلود است فقط به صورت یک Installer ساده است و برای نصب آن باید هر بار به اینترنت متصل شوید تا نصب به صورت آنلاین انجام شود. ولی برای اولین بار در بین سایت های فارسی زبان سایت تندیس گیم نسخه ی کامل و Offline Installation این برنامه را ارائه کرده است.

 

 

نسخه جدید محیط توسعه و برنامه نویسی اندروید، Android SDK Release 22 را میتوانید به صورت رایگان از تندیس گیم دریافت کنید:

 

دانلود با حجم 93.8 مگابایت

 

 

توجه: برای استفاده از این نرم افزار، لازم است که Java SE Runtime Environment روی ویندوز شما نصب باشد.

 توجه=برنامه Java SE Runtime Environment در سایت تندیس گیم موجود است

پسسورد=www.sarzamindownload.com

محراب دست زن بازدید : 505 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)
Stronghold Crusader 2 دوم سپتامبر عرضه خواهد شد همانطور که اکثر شما دوستان می دانید ، استدیو Firefly سازنده سری Stronghold Crusader ، نسخه دوم این بازی را تا تابستان سال ۲۰۱۴ به دلیل تغییرات جزئی در بازی به تاخیر انداخت ولی دیروز این استدیو اعلام کرد که تاریخ عرضه رسمی بازی دوم سپتامبر ( ۱۱ شهریور ) برای PC می باشد. در متن اعلامیه رسمی استدیو آمده است : ” ما بسیار خوشحالیم که برای طرفداران سری بازیهای Stronghold تاریخ عرضه ای اعلام می کنیم. طرفداران سری Crusader امید زیادی به موفقیت نسخه دوم بازی داشته اند و با اینکه همه این طرفداران میخواهند هر چه زودتر یک نسخه از بازی را بازی کنند ، ما هیچوقت سعی در به عجله انداختن پروسه ساخت بازی نداشته ایم. پس از آغاز پروژه ساخت این بازی ما با این شعار به جلو رفتیم که بازی را زمانی عرضه کنیم که کاملا آماده عرضه باشد و این زمان تقریبا فرارسیده است. ما به مرحله نهایی ساخت بازی رسیده ایم و حتی جرات کردیم که قسمت هایی از دمو بازی را در نمایشگاه هایی چون PAX East و EGX London به نمایش بگذاریم.” بازی Strongold Crusader 2 اولین بازی ساخته شده توسط تیم استدیو Firefly بعد از عرضه Stronghold 3 می باشد که بخاطر باگ ها و گلیچ های زیاد مورد انتقاد شدید قرار گرفت. این بازی شما را دوباره به حال و حوای جنگ های صلیبی می برد و شما شاهد ویژگی هایی چون شاهان و لرد های آن زمان همچون صلاح الدین ایوبی و ریچارد شیردل خواهید بود.
محراب دست زن بازدید : 335 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (0)

مایکروسافت با وارد شدن به نسل هشتم،سومین نسل خود را در خانه های گیمر ها تجربه می کند که نشان دهنده عملکرد قابل قبول کنسول های این غول فناوری است اما به تازگی وبسایت مشهور gameinformer به معرفی برترین عناوین کنسول نسل هفتمی Xbox 360 پرداخته که نکته جالب این لیست حضور نداشتن هیچ یک از انحصاری های این کنسول نسل هفتمی در بین ۱۰ عنوان برتر است!

راکستار،والو و EA بیشترین نمایندگان را دربین عناوین برتر به خود اختصاص داده اند که دور از انتظار نبود است.

لیست عناوین برتز:

۲۵٫ (Super Meat Boy (2010

24. (Tomb Raider (2013

23. (Gears of War 2 (2008

22. (Dishonored (2012

21. Far Cry 3 (2012

20. (Dark Souls II (2014

19. (The Walking Dead (2012

18. (XCOM: Enemy Unknown (2012

17. (Battlefield: Bad Company 2 (2010

16. (Rock Band 2 (2008

15. (Braid (2008

14. (Dead Space (2008

13. (Halo 3 (2007

12. (Borderlands (2009

11. (Fallout 3 (2008

Portal (2007)10

9. (Batman: Arkham Asylum (2009

8. (Assassin’s Creed: Brotherhood (2010

7. (Left 4 Dead (2008

6. (Call of Duty 4: Modern Warfare (2007

5. Grand Theft Auto V (2013

 

4.Mass Effect 2 (2010

 

3. The Elder Scrolls V: Skyrim (2011

 

2. BioShock (2007

 

1. Red Dead Redemption (2010

 


برچسب‌ها: بهترین بازی های ایکس باکس, لیست بازی های برتر ایکس اکس

محراب دست زن بازدید : 133 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (0)
همه عرضه کنندگان بازی موبایل از این مجموعه استفاده می کنند
شما می توانید با خرید این مجموعه خودتان یک فروشنده بازی موبایل شوید!
می توانید به همه بگویید 500 بازی موبایل می فروشم فقط هزار تومن و همینطور 2000 بازی 1500 تومان و همه مشتری شما می شوند به همین سادگی در طول دو روز می توانید هزینه ای را که برای خرید مجموعه پرداخته اید چندین برابر کنید!

8500 بازی موبایل


يك مجموعه كاملا استثنايي

اجرا بر روي تمام گوشي هاي موبايل شامل: نوكيا, سامسونگ , سوني اريكسون , موتورولا و .....
بازی ها بر حسب نوع گوشی یا سری آن و همچنین بر حسب فرمت به دسته های مختلفی تقسیم شده اند. مثلا اگر شما گوشی سونی اریکسون مدل w800 را دارید می توانید در پوشه سونی اریکسون وارده شده در سپس در پوشه های موجود دسته w800 را باز کنید تا بازی های مربوط به گوشی خود را در آن پیدا کنید.

مجموعه اي كاملا استثنايي و منحصر به فرد:
مخصوص تمام بازي خورها و علاقه مندان به بازي براي اولين بار شامل بيش از 8000 بازي حاوي بازي هاي ويژه ي انواع مختلف موبايل شامل بازي هاي ويژه ي سيمبيان و جاوا با فرمتهای sis و jar
زيباترين و بهترين بازي ها را روي موبايل ببينيد... در این مجموعه بازیها از نظر نوع بازی نیز دسته های مختلفی دارند مثلا بازی های سه بعدی ، بازی های استراتژیک ، بازی های فکری ،بازي هاي دونفره و ...
3D Pool
Real Football
Kingdom_of_Heaven
3D_Balloon_Race
Frozen Front
AeroMission3D
Aikia-TheEscape
Bejeweled
CrushTwinsanity
و هزاران بازي جالب و ديدني ديگر.....


توضیحات کامل در ادامه مطلب

ادامه مطلب
محراب دست زن بازدید : 102 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (0)

کد بازی GTA 4 رو براتون نوشتم.

ASPIRINE

 

خون کامل

 

PRECIOUSPROTECTION

 

زره کامل

 

THUGSTOOLS

 

تمام سلاحهای نوع اول

 

PROFESSIONALTOOLS

 

تمام سلاحهای نوع دوم

 

NUTTERTOOLS

 

تمام سلاحهای نوع سوم

 

YOUWONTTAKEMEALIVE

 

افزایش درجه تعقیبی

 

LEAVEMEALONE

 

حذف درجه تعقیبی

 

ICANTTAKEITANYMORE

 

خودکشی

 

FANNYMAGNET

 

همه خانمها شمارا دنبال میکنند

 

PANZER

 

تانک

 

DEEPFRIEDMARSBARS

 

چاق شدن

 

PROGRAMMER

 

لاغرشدن

 

CERTAINDEATH

 

سیگارکشیدن

 

STILLLIKEDRESSINGUP

 

تغییرلباس بصورت تصادفی

 

BIGBANG

 

انفجار تمام وسایل نقلیه نزدیک

 

AHAIRDRESSERSCAR

 

همه ماشینها برنگ صورتی

 

IWANTITPAINTEDBLACK

 

همه ماشینها برنگ سیاه

 

COMEFLYWITHME

 

معلق شدن ماشینها درهوا

 

SEAWAYS

 

حرکت ماشینها روی آب

 

GRIPISEVERYTHING

 

کنترل بهتر وسایل نقلیه

 

LOADSOFLITTLETHINGS

 

بزرگ شدن چرخ ماشینهای اسپورت

 

WHEELSAREALLINEED

 

ناپدید شدن ماشینها پیداست

 

GREENLIGHT

 

چراغ چهارراهها همواره سبز

 

ALOVELYDAY

 

هوای صاف

 

APLEASANTDAY

 

ابرسبک

 

ABITDRIEG

 

ابرمتراکم

 

CANTSEEATHING

 

هوای مه آلود

 

CATSANDDOGS

 

هوای بارانی

 

LIFEISPASSINGMEBY

 

گذشت سریع زمان

 

BOOOOOORING

 

کاهش سرعت بازی

 

ONSPEED

 

افزایش سرعت بازی

 

NOBODYLIKESME

 

همه قصد کشتن شمارادارند

 

OURGODGIVENRIGHTTOBEARARMS

 

همه سلاح حمل میکنند

 

CHICKSWITHGUNS

 

فقط زنان سلاح حمل میکنند

 

FIGHTFIGHTFIGHT

 

همه پیاده ها خشن میشوند

 

MIAMITRAFFIC

 

همه رانندگان خشن میشوند

 

 

 

محراب دست زن بازدید : 142 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (0)

سلام به تمام بازدیدکننده گان در هر کجا که هستید شاد سر حال باشید!  چند وقتی بود که قول دادم راهنمایی قدم به قدم GTA IV The Lost and Damned اما بعد از اینکه اولین X360 سه چراغه شد مجبور شدم یک بار دیگه در کنسول جدید این بازی بریزم و برای همین طول کشید امیدوارم مورد پسند قرار بگیره ...


 

کمی در مورد GTA IV The Lost and Damned : این یک اضافه برای بازی GTA IV  است که شامل مراحل اضافه ؛ اسلحه های جدید ، مردمان جدید و یک سری اتومبیلها و مکانهای جدیدی است که به GTA IV اضافه شده ؛ ما درGTA IV DLC یا یک شخصیت جدید بازی را آغاز خواهید کرده همه چیز فرق کرده و با یک داستان هیجان انگیز روبرو هستید.
 

1.برای استفاده از باید راهنمایی باید برنامه Adobe Reader را داشته باشید که در اکثر سی دی های برنامه و حتی سی دی مادربورد کامپیوتر موجود است و اگر نیز نبود در اینترنت به سادگی در سایت خود برنامه آن را دانلود کنید.

2.در این راهنمایی اسم انگلیسی مرحله دقیقا نوشته شده است.

 3.در این راهنمایی اصلا داستان بازی و دموها و کات سنس ها تعریف نشده است.

4.اگر حتی اسم مرحله را هم نمیدانید عکسهایی از مرحله گذاشته شده است تا شما دقیقا بفهمید منظور ما کدام مرحله است.

5.این راهنمایی اولین راهنمایی بازی GTA IV The Lost and Damned به زبان فارسی است که فقط میتوانید ادامه آن را در codha پیدا کنید.

6.کپی برداری از جزوء یا کل این راهنمایی غیر مجاز است و فقط میتوانید لینک PDF راهنمایی ها را با ذکر منبع codha بگذارید.

7.اگر حتی این بازی را تمام کردید داشتن چنین راهنمایی به زبان فارسی برای شما شیرین خواهد بود.

8.در این راهنمایی تمام 22 مرحله جدید  را کامل خواهید خواند که اسمهای انگلیسی مراحل طبق زیر است:

Hit the Pipe

Clean and Serene

End of Chapter

Angels in America  

Bad Standing

It's War

Heavy Toll

Action/Reaction

Marta Full of Grace

Liberty City Choppers

Shifting Weight

Bad Cop Drop

Diamonds in the Rough

Buyer's Market

Roman's Holiday

Politics

Collector's Item

Coming Down

Was It Worth It?

Off Route

Get Lost(پایان بازی)

This Shit's Cursed

حجم: 1 مگابایت

دانلود راهنمایی قدم به قدم

محراب دست زن بازدید : 222 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

Neighbours from Hell 1 دانلود بازی همسایگان جهنمی   1 Neighbours From Hell   کم حجم شده

Neighbors From Hell یا همان همسایگان جهنمی از سری بازی های کارتونی بسیار زیبا و جذاب و آمیخته با کمی طنز است. بازی Neighbors From Hell از شخصیت های کمدی و بسیار طنز آمیز کارتونی بهره مند است. شما باید در طول بازی باید در حوزه دید همسایه ظاهر نشوید و از چشم همسایه عصبانی مخفی باشید  در این صورت کتک مفصلی نوش جان خواهید کرد و مجبور خواهید شد از ابتدای مرحله بازیرا شروع کنید . در این بازی شما باید تا می توانید خرابکاری در خانه ی همسایه تان به وجود بیاورید. به طور مثال روی تصویر همسر همسایه خط های سیاه وحشتناک رسم کنید و یا از جوهر پرینتر در نوشیدنی وی بریزید و یا کاری کنید که همسایه توسط همسرش کتک بخورد و کارهایی از این قبیل که درون بازی بصورت معما هستند و شما باید خودتان کاشف آن ها باشید. شما باید از هر راه ممکن همسایه خود را عضبانی کرده و انتیاز کسب کنید. اکنون زمان آن فرا رسیده است تا از همسایه خود انتقام بگیرید!

قابلیت های کلیدی بازی 1 Neighbors From Hell :

- 14 مرحله متنوع و جذاب
- استفاده از مهارت کمین کردن برای انجام کارهای موردنظر
- بازی خنده دار، فکری و نسبتا آسان
- محیط گرافیکی زیبا و کارتونی
- موسیقی عالی متن و صداهای طبیعی
- ساخته شده بر اساس شو تلویزیونی و کارتونی بامزه همسایه های جهنمی
- و …

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حجم فایل : 183.30 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

جستجوهای ورودی:

دانلود بازی همسایه جهنمی 1+ بازی آنلاین همسایه جهنمی+ دانلود بازی کم حجم همسایه جهنمی+ دانلود بازی همسایه جهنمی 4+ دانلود بازی کم حجم همسایه جهنمی 1+ دانلود همسایه جهنمی 1+ بازی آنلاین همسایه جهنمی 1+ دانلود بازی همسایه جهنمی 1 برای کامپیوتر+ دانلود بازی همسایه جهنمی1+ همسایه جهنمی 1+

Download

محراب دست زن بازدید : 123 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

nfh2 دانلود بازی همسایگان جهنمی Neighbors From Hell 2

سری بازی های همسایگان جهنمی ( Neighbors From Hell ) یکی از محبوب ترین و موفق ترین بازی هایی است که تا کنون برای تمامی کنسول ها عرضه شده است. به همین دلیل شرکت سازنده ی این بازی بر این شده است که نسخه های جدید تر و پیشرفته تری عرضه کند. کم تر کسی پیدا می شود که از موضوع اصلی این بازی آگاهی نداشته باشد. در بازی Neighbors From Hell 2 شما نقش یک پسر زرنگ را ایفا خواهید کرد و باید به او کمک کنید تا با خراب کاری هایش همسایه ی عصبانی و بد اخلاق خود را بیشتر اذیت کند تا امتیاز بیشتری بگیرد. بازی در محیطی کاملا گرافیکی و سرگرم کننده برنامه ریزی شده استو شما می توانید نسخه ی دوم و کم حجم این بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده را از سایت ” بازی های رایگان ” دریافت کرده و لحظات خوب و خوشی پشت سیستم کامپیوترتان داشته باشید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حجم فایل : 170.77 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

جستجوهای ورودی:

دانلود بازی همسایه جهنمی 2+ دانلود بازی همسایه جهنمی 2 برای کامپیوتر+ دانلود همسایه جهنمی 2+ دانلود بازی همسایه جهنمی 2 برای کامپیوتر با حجم کم+ دانلود بازی همسایه ی جهنمی+ بازی همسایه جهنمی 2+ دانلود بازی همسایه ی جهنمی 2+ بازی آنلاین همسایه جهنمی 2+ دانلود بازی همسایه جهنمی 2 با حجم کم+ بازی انلاین همسایه جهنمی+

Download

محراب دست زن بازدید : 184 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

GTA San Andreas دانلود بازی جی تی ای GTA 5 San Andreas برای PC

Grand Theft Auto San Andreas - Full Version

شرکت Rockstar بعد از انتشار GTA 3 و سپس Vice City سبک بازی های Open World را با Grand Theft Auto San Andreas به اوج خود رساند. به طوری که حتی بعد از انتشار GTA IV، هنوز هم بسیاری معتقدند San Andreas بهترین بازی این سبک است. شاید مهمترین دلیل آن این است که راک استار در IV سعی کرد چاشنی واقع گرایی را به سری GTA تزریق کند. این امر موجب شد تا بسیاری از کارهای جذاب و هیجان انگیزی که می شد در San Andreas انجام داد به خاطر غیر قابل باور بودن از نسخه چهارم بازی حذف شود. داستان بازی از سال 1992 شروع می شود. Carl Johnson بعد از مدت ها از Liberty City خارج شده و به خاطر شنیدن خبر قتل مادرش وارد ایالت نیمه خیالی جی تی ای San Andreas می شود.

این ایالت از سه بخش تشکیل شده که از روی سه منطقه واقعی Los Angeles، San Francisco و Las Vegas طراحی و ساخته شده اند. Johnson در ادامه داستان این نسخه از جی تی ای متوجه می شود خانواده و دوستانش به هم ریخته اند و همه چیز در آشوب است. حالا او باید طی اتفاقاتی که در طول بازی می افتد افراد باقی مانده خانواده اش را نجات داده و دوباره خیابان ها را تحت کنترل دوستانش قرار دهد. گیم پلی بازی آنقدر تنوع دارد که بازیکنان در یک مرحله مشغول دوچرخه سواری خواهند بود و در مرحله‌ی دیگر مشغول تصویر برداری از افراد خاص. علاوه بر ماموریت های اصلی می توان کارهایی نظیر گذراندن دوره های خلبانی یا اتومبیل سواری هم انجام داد یا با خریدن ماشین های مدل بالا در اتوبان های شهر جولان داد. GTA San Andreas تمام آن چیزی است که یک فرد می خواهد در دنیایی آزاد انجام دهد و آنقدر سرگرم کننده و لذت بخش است که به بسیاری از بازی های پر هزینه دیگر می ارزد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

محراب دست زن بازدید : 126 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)


source دانلود بازی فوق العاده زیبای The Sims 3: World Adventures توضیحات: بعد از دانلود دی وی دی ۱ ، شما می توانید بازی را اجرا نمایید ولی از نسخه World Adventures محروم می مانید . ولی اگر مایل به بازی قسمت World Adventures از بازی هستید باید حتما اول دی وی دی شماره ۱ را دانلود کرده و نصب نمایید و پس از آن دی وی دی شماره ۲ را که همان World Adventures هست را نصب نمایید. دقت داشته باشید در هنگام بازی کردن به اینترنت وصل نباشید و از آپدیت کردن بازی خودداری کنید وگرنه بازی شما از کار میفتد. برای کرک کردن هر یک از ۲ دی وی دی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را به محل نصب در فولدر GameBin انتفال دهید. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی بسیار زیبا نهایت لذت را ببرید.

 بازی Sims 3توجه:وقتی اقدام به دانلود کردید صفحه دانلود errorمیدهد.قبل از انwwwاضافه کنید

 

بازی Sims 3 دانلود بخش 1: لینک مستقیم پی سی دی - غیر مستقیم از Rapidshare - غیر مستقیم از Fileserve

بازی Sims 3 دانلود بخش 2: لینک مستقیم پی سی دی - غیر مستقیم از Rapidshare - غیر مستقیم از Fileserve

بازی Sims 3 دانلود بخش 3: لینک مستقیم ramzebazi4all - غیر مستقیم از Rapidshare - غیر مستقیم از Fileserve

بازی Sims 3 دانلود بخش 4: لینک مستقیم ramzebazi4all - غیر مستقیم از Rapidshare - غیر مستقیم از Fileserve

بازی Sims 3 دانلود بخش 5: لینک مستقیم ramzebazi4all - غیر مستقیم از Rapidshare - غیر مستقیم از Fileserve

بازی Sims 3 دانلود بخش 6: لینک مستقیم ramzebazi4all - غیر مستقیم از Rapidshare - غیر مستقیم از Fileserve

محراب دست زن بازدید : 133 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

داستان این بازی فوق العاده جذاب است ، ماجرای بازی Metro Last Light در روسیه ای بعد از جنگ اتمی اتفاق می افتد ( شاید جنگ جهانی بعدی ! ) ، جایی که تمام روسیه آلوده به مواد شیمیایی شده و روی زمین هیچ جایی برای زندگی نیست و شاید بگوییم حیات متوقف شده ، حال همه چیز در دنیای زیرزمین جریان دارد ، کانال های زیرزمینی ، مجراها ، تونل ها و مسیرهای مترو مکان اصلی زندگی مردم می باشد و روز به روز وضع بدتر خواهد شد ، Metro Last Light در بین این بازی های با داستان های تکراری با اینکه ایده ی چندان جدیدی را نمی دهد ولی می تواند از لحاظ فنی حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد ، باز هم یک منجی و این بار آن منجی Artyom خواهد بود تا از این روزنه ی امید برای مردم استفاده کند و آن ها را از این زندگی وحشتناک نجات دهد . کرک بازی Metro Last Light حجم بسیار کمی داشته  و می توانید به راحتی از آن استفاده کنید . کرک را دریافت نمایید ، سپس آن را از حالت فشرده در آورید و فایل های موجود در آن را در پوشه ای که بازی را در آن نصب کرده اید کپی و جایگزین نمایید . اگر در پوشه ی بازی ، پوشه ای به نام Binaries یا Win32 قرار داشت دقت کنید که کرک را در این پوشه ها بریزید و بعد بازی را از داخل پوشه ی نصب اجرا نمایید ، چناچه مشکلی در اجرای بازی داشتید ، زیر همین پست مشکلتان را با ما در ارتباط بگذارید تا بتوانیم در اسرع وقت به شما کمک کنیم ، شما می توانید کرک بازی Metro Last Light را به صورت رایگان از سایت لوکس  گیم لوکس گیم  دریافت نمایید .

Metro-Last-Light_PC

 

.

دانلود کرک بازی Metro Last Light نسخه RELOADED

دانلود کرک بازی Metro Last Light نسخه FLT

  منبع : لوکس  گیم

محراب دست زن بازدید : 134 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی های بسیار زیادی را دیده ایم که آینده انسان و زندگی اون در زمین را شبیه سازی نموده اند و روز به روز هم به تعداد این بازی افزوده می شود ولی به طور قطع می توان گفت بازی Remember Me یکی از برترین بازی ها در این زمینه است زیرا  با خود ایده های کاملا جدیدی را به همراه دارد . در بازی Remember Me کار حکومت در کنترل جامعه به جایی رسیده است که حتی می تواند خاطرات آن ها را نیز کنترل نماید و در این بازی نیز قطعا ، داستان با محوریت همین خاطرات رخ خواهد داد . بازی در سال 2084 و در شهر Neo-Paris رخ می دهد ، شخصیت اصلی بازی شخصی است به نام Nilin که در شرکت Memoreyes فعالیت می کند ، این شرکت قادر است تا به راحتی ذهن انسان ها را کنترل نموده و افکار و خاطرات آن ها را بخواند . نیلین نیز یکی از قدرتمند ترین نیروهای این شرکت می باشد که توانایی های او در زمینه کاری خود فراتر از حد انتظار هست .  بعد از مدتی هیئت مدیره شرکت احساس می کنند که این استعداد نیلین می توانند برایشان دردسرساز شود و بنابراین تمام ذهن و حافظه او را پاک می نمایند و حالا نیلین بدون هیچ خاطره و حافظه ای از گذشته ، تنها بر جای مانده است و حالا تنها چیزی که دارد انتقام و مبارزه هست ، به همین دلیل تصمیم می گیرد تا برعلیه این شرکت ضدبشری فعالیت کند. بازی Remember Me چندی پیش عرضه شد و کرک بازی Remember Me نیز پس از آن منتشر شد تا همه کسانی که منتظر این بازی بودند ، بتوانند آن را تجربه کنند . کرک بازی Remember Me برای شما دوستان عزیز آماده نموده ایم که کافیست ، تنها آن را در درون پوشه مشابه در محل نصب بازی کپی نمایند . کرک بازی Remember Me را می توانید از سایت لوکس گیم دریافت نمایید .

Remember-Me

 

.

  دانلود کرک بازی Remember Me با لینک مستقیم

  منبع : لوکس گیم

محراب دست زن بازدید : 130 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

در بازی Ghost Recon Future Soldier شما را در مکانی قرار می دهد که تنها جنگ حرف اول را خواهد زد ، و قطعا برای اینکه به هدف خود برسید باید در این جنگ پیروز شوید . اما در جنگ هم تنها دو حالت وجود دارد یا اینکه زنده بمانید و برای زندگی و هدف خود بجنگید یا با قربانی هدف دشمن شوید که در این صورت بازنده خواهید بود ، اما در بازی Ghost Recon Future Soldier شما هدفی والاتر از نابودگری خواهید داشت زیرا باید گروهی از جنگاورهای متخصص و حرفه ای را رهبری کنید که به آخرین سلاح ها مجهز شده اند و از تاکتیک های نوین جنگاوری استفاده می کنند . یکی از مشخصات فوق العاده و منحصر به فرد این بازی ، تکنولوژی استتار نوری می باشد که به وسیله ی آن می توانید از دید دشمنانتان پنهان بمانید . کرک بازی Ghost Recon Future Soldier به شما کمک خواهد نمود تا به راحتی این بازی را اجرا نمایید و از این بازی لذت ببرید ، شما باید کرک بازی Ghost Recon Future Soldier را در درون مسیر مشابه در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید . کرک بازی Ghost Recon Future Soldier را می توانید از سایت لوکس گیم دریافت نمایید .

Ghost Recon Future Soldier
.

 دانلود کرک بازی Ghost Recon Future Soldier

  منبع : لوکس گیم

محراب دست زن بازدید : 127 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

بعد از موفقیت های بسیار زیاد و کسب سود سرشار توسط ابرقهرمان های محبوبی همچون بتمن ، شرکت مارول تصمیم گرفته تا قهرمان جدیدی را وارد دنیای بازی های رایانه ای نماید و البته این بار تصمیم گرفته است تا کیفیت این بازی ها را ارتقا دهد و این دفعه باید قهرمانی را کنترل نمایید که شاید به اندازه بتمن یا مردعنکبوتی معروف نباشد اما به طور قطع متفاوت ترین قهرمانی خواهد بود که شما با آن مواجه شده اید ، نام این قهرمان Deadpool است که با نام  وید ویلسون نیز او را می شناسند . Deadpool دارای دو شمشیر و دو دست آتشین می باشد که توانایی منحصر به فردی در مبارزات تن به تن و فیزیکی دارد ، چیزی که او را از سایر قهرمانان جدا می سازد اخلاق و رفتار او می باشد که کمی دیوانه وار است ، Deadpool اصلا جدی نیست و بسیار شوخ و پر انرژی می باشد ، او حتی بخاطر پول حاضر است که دشمنان خود را از سر بردارد که این بزرگترین وجه تمایز او با سایر قهرمانان است . بازی Deadpool یک بازی کاملا مهیج و پرانرژی می باشد که وجود عناصر مشترک بین بازی و کتاب های کمیک نیز به جذابیت های آن افزوده است . کرک بازی Deadpool توسط گروه FAIRLIGHT تهیه شده و کاملا سالم می باشد ، این کرک مخصوص بازی Deadpool تهیه گردیده و برای دست و پنجه نرم کردن با این بازی بسیار مناسب می باشد . کرک بازی Deadpool را می توانی

Deadpool

د از سایت گرند گیم مرجع بازی و ترینر دانلود کنید .

 

 

.

  دانلود کرک بازی Deadpool نسخه ی FAIRLIGHT

  منبع : لوکس  گیم

محراب دست زن بازدید : 127 چهارشنبه 22 مرداد 1393 نظرات (0)

پیش گفتار

آن چیزی که من تلاش می کنم در این مقاله سه قسمتی انجام دهم،تحلیل دو زاویه ای از عملکرد کمپانی مایکروسافت در نسل هفتم و هشتم می باشد.هدف از این تحلیل ها از بین بردن نگاه های سطحی گرایانه و تعصبی است و امیدوارم سلسله مقاله های تحلیلی از عملکرد کمپانی های ساخت کنسول( در صورت استقبال از این مقاله،عملکرد سونی و نینتندو را هم زیر ذره بین خواهم برد) بتواند در فضایی بی طرف،به بالا بردن سطح فکری خوانندگان کمک کند.

 

نباید های یک غول الکترونیکی

در قسمت قبل به نقاط قوت مایکروسافت اشاره کردم.آن ها مجموعه ای از بهترین نیروها را گردآوری کردند،تبلیغات را به دست گرفتند،سیاست های درست بازاریابی را اعمال کردند و موفق شدند انحصارطلبی Sony را در بازار بازی ها بشکنند.اما مایکروسافت اشتباهاتی هم انجام داد.اشتباهاتی که باعث شد در سال های اخر نسل هفتم میدان را به رقیب واگذار کند.

 

مشکلات سخت افزاری از سوی بزرگ ترین شرکت نرم افزاری!

بعید می دانم هیچ کنسولی به اندازه X360 با مسائل و مشکلات سخت افزاری دست و پنجه نرم کرده باشد.از نظر مشخصات فنی تقریبا با کنسول رقیب برابر بود(هرچند عملکرد فنی بازی های PS3 بهتر بود).اما از نظر سخت افزار و مسائل جانبی،X360 کنسولی حاشیه ساز بود.ماجراهای مدل های اولیه کنسول و سه چراغه شدن های بی شماری که در سال های اولیه ضرر مالی هنگفتی به ماکروسافت زد،هنوز فراموش نشده است.دست و پاگیر بودن آداپتور،سر و صدای کنسول(که البته این ایراد هم در مدل های جدیدتر برطرف شد) و هک شدن کنسول در همان سال اول عرضه(که البته به نفع گیمرهای ایرانی شد.ولی در نگاه جهانی و حرفه ای،این یک ضعف امنیتی محسوب می شود) از دیگر مشکلاتی بود که مایکروسافت با آن دست و پنجه نرم کرد.ماجرای نصب های اجباری بازی ها برای اجرای بهتر گرافیک بازی ها هم مشکلات زیادی را برای دارندگان کنسول های مدل Arcade که تنها از چهار گیگابایت فضای داخلی بهره می برد،ایجاد کرد.این در حالیست که کنسول رقیب در سال اول مدل های 20 و 60 گیگابایتی را عرضه کرد،در سال دوم مدل 80 گیگابایتی و در سال 2009 با عرضه مدل Slim که از 250 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد،کار را برای خریدارانش راحت کرد.

 

Blu-Ray،جنگی که نباید شروع می شد

اگر مایکروسافت از همان ابتدا دست از رقابت بر می داشت و همچون سایر کمپانی ها از فرمت Blu-Ray حمایت می کرد،دیگر درگیر مشکلات DVD9 نمی شد و ضرر مالی نمی کرد.اختلاف بین فرمت دیسک های دو کنسول زمانی بیشتر خود را نشان داد که Sony در سال 2008 دیسک های Blu-Ray پنجاه گیگابایتی را عرضه کرد که در برابر 9 گیگابایت ظرفیت دیسک های X360 تفاوتی فاحش را رقم می زد.حال تصور کنید بازی هایی نظیر Metal Gear Solid 4:Guns Of The Patriots،دو نسخه آخر Uncharted،نسخه سوم God Of War و بسیاری از بازی های دیگر که هرکدام بالای چهل گیگ فضای دیسک را در بر می گیرند،می خواستند بر روی X360 عرضه شوند،چه وضعیتی داشتند!

 

کمی انحصاری لطفا!

سیاست های مایکروسافت در بازی های انحصاری واقعا خوب نبود.نه صرفا به این خاطر که نمی توانستند بازی های درجه یک را برای X360 بسازند.بلکه به این خاطر که از پتانسیل خود نهایت استفاده را نکردند.تعداد انحصاری های واقعا AAA مایکروسافت در سه فرنچایز Gears Of War،Halo و Forza خلاصه می شد.البته آن ها انحصاری های دیگری نیز داشتند.اما به تدریج Sony در سیاستی متقابل،بسیاری از بازی های انحصاری را از انحصار خارج کرد که شاید بزرگ ترین آن ها فرنچایز Mass Effect بود که نسخه دوم آن یکی از بهترین بازی های نسل هفتم است.در سال های ابتدایی مایکروسافت واقعا خوب عمل کرده بود.آن ها در 2006 نسخه اول Gears Of War را عرضه کردند که به نوعی پدر سبک شوتر سوم شخص مدرن است.در 2007 هم پایانی حماسی بر عنوان فوق محبوب Halo رقم زدند و نسخه اول فرنچایز موفق Mass Effect را هم داشتند.اما از 2008 کم کم سیل بازی های انحصاری Sony آغاز شد و مایکروسافت هم در چند مورد نظیر Halo 3:ODST ،عنوان پر سر و صدای Too Human و نسخه دوم بازی Ninja Gaiden که در نسل قبل جزو برترین بازی های انحصاری Xbox و حتی نسل ششم بود،شکست بدی خورد.از سال 2009 بود که Sony با Uncharted 2:Among Thieves برتری خود را نه تنها در بازی های انحصاری،بلکه به کلی در بازار بازی ها به همگان ثابت کردند(Uncharted 2:Among Thieves از نظر تقریبا همه سایت های بازی به عنوان بهترین بازی سال انتخاب شد).

مشکل اصلی مایکروسافت این بود که همچون Sony از استودیوهای داخلی خود به خوبی استفاده نمی کرد.تعداد بسیار کم IP های انحصاری ضربه بدی به آن ها زد.در واقع آن چیزی که دارندگان X360 هر سال مجبور به بازی بودند،یا نسخه ای جدید از Gears Of War بود،یا Halo و یا Forza motorsport که هرچند واقعا خوب بودند،اما این ضعف مایکروسافت در برابر انبوه انحصاری های متنوع Sony را جبران نمی کرد.حتی فرنچایزهایی نظیر Gears Of War توسط Epic Games ساخته شد و استودیوی قدرتمندی نظیر Bungie هم از مایکروسافت جدا شد.عناوینی نظیر Alan Wake هم هرچند واقعا خوب بودند(Alan Wake یک بازی بی نظیر از نظر داستانی است)ولی به دلیل مشکلات مختلف ساختاری در بخش های مختلف،هیچوقت با استقبال فوق العاده منتقدین روبرو نشدند

   

Kinect،طبل بی صدای تبلیغاتی

تیتر مجلات بازی در ایران پس از نمایش پر سر و صدای مایکروسافت از Kinect در E3 واقعا جالب بود:اودیسه فضایی 3010.مایکروسافت غرید،سونی لرزید.لمس دنیای مجازی بدون هیچ رابط،رویایی که به حقیقت پیوست.برایم واقعا جالب بود که چطور بعضی از کارشناس های بازی(به خصوص در ایران) این چنین محو تبلیغات سخت افزار Kinect شده بودند!از همان ابتدا و در همان نمایش اول واضح بود که Kinect اصلا در قریب به اتفاق بازی ها در ژانر های مختلف جواب نمی دهد!بله درست است.Kinect ویژگی های منحصربه فردی دارد و به خصوص در بازی های Casual واقعا مفرح است(هرچند در این مورد هم نتوانست به پای Nintendo برسد).حتی تا مدت ها اخبار متعددی از کاربرد Kinect در زمینه های مختلف شنیده می شد.اما خود طراحان این سخت افزار هم می دانستند که کاربرد Kinect چیزی بیشتر از آن نیست و هرگز نمی تواند تجربه بازی کردن را وارد مرحله جدیدی کند.با این حال این قدر همگی تحت تاثیر نمایش پر سر و صدایش قرار گرفتند که این حقیقت ساده را فراموش کردند.Kinect یک موفقیت تجاری تمام عیار برای مایکروسافت شد.اما در زمینه بازی های اختصاصی افتضاح عمل کرد و در بازی هایی نظیر Ghost Recon:Future Soldier(که مایکروسافت مانور زیادی بر روی آن به عنوان شوتری که از Kinect پشتیبانی می کند) نیز عملا کاربردی در روند گیم پلی نداشت و خریدن Kinect تجربه جدیدی را برای گیمرهای حرفه ای به وجود نمی آورد.با این وجود این سیاست نتوانست برای مایکروسافت در نسل هشتم چندان موفق باشد و آن ها به اجبار Kinect را از جعبه های Xbox One برداشتند و قیمت کنسول خود را کاهش دادند.

هنوز نسل هفتم تمام نشده!

Halo 4 عملا حکم آخرین نفس X360 را داشت.مایکروسافت خیلی زودتر از آن چه تصور می شد دست از حمایت کنسول خود برداشت و در این سال های آخر تمرکز خود را بر روی بازار بازی ها از دست داد.این عدم تمرکز بعد از معرفی کنسول نسل هشتمی PS4 بیشتر شد.آن ها به سرعت Xbox One را معرفی کردند و تلاش کردند تا از رقابت عقب نمانند.بهای این شتاب زدگی این شد که Sony از فرصت استفاده کرد و توانست در نهایت از مایکروسافت پیشی بگیرد.آن ها در سال 2013 با The Last Of Us موفقیت خود در سال 2009 را دوباره تکرار کردند و با عرضه به موقع کنسول نسل هشتمی خود،تعادل را در بازار حفظ کردند.معادله بسیار ساده است:شما نباید وقتی کنسول جدیدی وارد بازار می کنید،دست از حمایت کنسول قبلی خود بردارید.چرا که ده ها میلیون نفر همچنان از همان کنسول استفاده می کنند و حداقل دو سال طول می کشد تا یک کنسول جدید در بازار جا بیفتد.به همین خاطر است که Sony در عرضه انحصاری های درجه یک برای PS4 عجله نمی کند و فعلا به دنبال تثبیت موقعیت خود در بازار است.عدم تعادل در حفظ موقعیت بازار،بزرگ ترین اشتباه مایکروسافت در چند سال اخیر بود.

 

به هر حال نسل هفتم به اتمام رسیده است.مایکروسافت در نسل هشتم گام برداشته و از همین ابتدا نیز نسبت به نسل قبل متزلزل تر بوده است.در قسمت سوم و پایانی این مقاله،به بررسی عواملی می پردازیم که مایکروسافت برای موفقیت به آن احتیاج دارد.

 

نویسنده:محراب دست زن

محراب دست زن بازدید : 144 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی جدید سری محبوب Need for Speed یا جنون سرعت Rivals نام دارد و EA ساخت این بازی را به استودیویی نه چندان مهشور و مستقل به نام Ghost Games سپرده است که که انگیزه های بسیار زیادی برای تغییر در این بازی و دمیدن روحی تازه در NFS دارد . Ghost Games بازی Need for Speed Rivals را با موتور گرافیکی بسیار قدرتمند Frostbite 3.0 ساخته است که قطعا آن را از لحاظ گرافیکی در بالاترین سطح بین بازی های این سری قرار می دهد . به Redview County خوش آمدید منطقه ای که در بازی جدید پذیرای بسیاری از راننده های حرفه ای و سرسخت خواهد بود که البته اینجا ناخودآگاه ما را به یاد شهر Hot Pursuit 2010 می اندازد . در این شهر که سه برابر وسیع تر از Fairhaven نسخه ی قبل شده است ، شما باید به دنیال رقیب مناسب خود باشید و با توجه به اینکه در Rivals آزادی عمل بیشتری خواهید داشت می توانید خودتان آن ها را انتخاب نمایید . در بازی Need for Speed Rivals اختیاراتی بسیاری دست شما است ، به طوریکه شما می توانید با فشردن یه دکمه آب و هوای بازی را تغییر دهید . محیط بازی بسیار شلوغ و پر هیجان است ، شما مشغول یک مسابقه ی نفس گیر با چند خودرو هستید اما ممکن است در همان جاده یک مسابقه ی دیگر نیز در حال برگزاری باشد و حالا اگر پلیس هم دنبال رانندگان باشد ، ضیافت سرعت و برخورد تکمیل می شود و هیجان به اوج خود می رسد . کرک بازی Need for Speed Rivals اجرای آسان این بازی را برای شما امکان پذیر می سازد تا بتوانید به سهولت این بازی بسیار محبوب را تجربه نمایید . برای استفاده از کرک بازی Need for Speed Rivals کافیست تا آن را در محل اجرای بازی خود کپی نمایید . کرک بازی Need for Speed Rivals را می توانید از سایت لوکس گیم مرجع لوکس گیم  دریافت نمایید .

| آپدیت ورژن v1.3.0.0 اضافه شد |

Need-for-Speed-Rivals

.

Sign Download icon ترینر بازی Blood Knights دانلود آپدیت بازی Need for Speed Rivals ورژن v1.3.0.0 | بهبود مشکل افت فریم

Sign Download icon ترینر بازی Blood Knights دانلود آپدیت بازی Need for Speed Rivals ورژن v1.2.0.0

Sign Download icon ترینر بازی Blood Knights دانلود کرک بازی Need for Speed Rivals | کرک فیکس ورژن 2 ( با این کرک احتیاجی به اکانت Origin نخواهد بود)

System Internet icon ترینر بازی Blood Knights منبع : لوکس گیم

محراب دست زن بازدید : 205 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

در بازی Assassins Creed IV Black Flag شما در نقش پدربزرگ کانر شخصیت اصلی نسخه ی سوم این بازی خواهید بود . بیش از ۵۰ مرحله ی بسیار جذاب و متنوع در اطراف هاوایی وجود خواهد داشت که شما باید آن ها را پشت سر بگذارید . طراحی محیط بازی همانند نسخه های قبل بسیار عالی انجام شده ، سه شهر بزرگ و مرکزی در بازی وجود خواهند داشت که عبارت اند از هاوانا (Havana)، کینگستون (Kingston) و ناسائو (Nassau) . تمام مکان های بازی برای شما به وسیله ی کشتی قابل دسترس هستند ، به جز این سه شهر بزرگ مکان هایی همچون مزارع، غارهای مخفی، جنگل ها، قلعه ها، خرابه های قوم مایا و جزیره های کوچک هم وجود دارند که می توانید در آن ها به گشت و گذار بپردازید . برای اولین بار در این بازی شما می توانید دنیای زیر آب را هم تجربه کنید و به گشت و گذار در کشتی های غرق شده بپردازید و با کوسه ها مبارزه نمایید . در Black Flag روی مبارزات دریایی که با کشتی ها صورت می گیرد بسیار بیشتر کار شده و نسبت به بازی قبلی پیشرفت های بسیاری داشته است ، این مبارزات دریایی بیشتر برای غارت کشتی های دیگر استفاده می شود که با تسخیر آن ها می  توانید کشتی خود را مجهزتر ساخته و خدمه ی بیشتری را وارد کشتی کنید تا بتوانید کشتی های بزرگ تری را تحت سلطه ی خود در آورید . Black Flag با استفاده از آخرین نگارش های AN ساخته شده است و از لحاظ گرافیکی در بالاترین سطح بین بازی های این سری قرار می گیرد و همچنین از باگ ها و سایر مشکلات نسخه ی قبل هم خبری نخواهد بود . در این پست با رفع مشکلات بازی Assassins Creed IV Black Flag در خدمت شما کاربران و همراهان همیشگی سایت لوکس گیم خواهیم بود . ابتدا کرک سالم بازی را از اینجا دریافت نموده و در محل نصب بازی خود کپی نمایید ، سپس در صورت برخورد با هرگونه مشکل در نصب و اجرای بازی ، آن را در همین مطلب یعنی حل مشکلات بازی Assassins Creed IV Black Flag مطرح نمایید .

Assassins-Creed-IV-Black-Flag

.

» قبل از همه چیز مشخصات سخت افزاری سیستم خود را برای اجرای بازی بررسی نمایید :

حداقل سیستم مورد نیاز :

(Operating System : Windows Vista SP SP1 or Windows 7 or Windows 8 (both 32/64bit versions
Processor : Intel Core 2 Quad Q8400 2.6 GHz or AMD Athlon II X4 620 2.6 GHz
RAM : 2GB for Windows Vista, Windows 7, Windows 8
Video card : Nvidia GeForce GTX 260 or AMD Radeon HD 4870 (512MB VRAM with Shader Model 4.0 or higher
DirectX : DirectX June 2010 Redistributable
Disk Space : 30 Gb
Sound : DirectX compatible sound card with latest drivers

سیستم پیشنهادی :

(Operating System : Windows Vista SP2 or Windows 7 SP1 or Windows 8 (both 32/64bit versions
Processor : Intel Core i5 2400S 2.5 GHz or AMD Phenom II x4 940 3.0 GHz or better
RAM : 4GB or more
Video card : Nvidia GeForce GTX 470 or AMD Radeon HD 5850 (1024MB VRAM with Shader Model 5.0) or better
Supported video cards at the time of release : Nvidia GeForce GTX 260 or better, GT400, GT500, GT600, GT700 or AMD Radeon HD4870 series or better, HD5000, HD6000, HD7000 series
Note : Latest GeForce drivers tested: 320.49 for all series. Latest Radeon drivers tested: 13.1 for Radeon HD4000, 13.4 for Radeon HD5000 and above

» همانطور که ذکر شده این بازی از ویندوز XP پشتیبانی نمی کند و تنها برای ویندوزهای Windows 7 / Windows 8 / Vista اجرا خواهد شد که پیشنهاد می شود که از یک ویندوز آپدیت شده برای اجرای بازی استفاده نمایید .

»» نسخه RELOADED منتشر شد ، پیشنهاد می کنم از این نسخه استفاده کنید .

»  کرک ها و آپدیت های سالم این بازی را از لینک زیر دانلود نمایید .

دانلود کرک بازی Assassins Creed IV Black Flag

دانلود آپدیت بازی Assassins Creed IV Black Flag

» داریور کارت گرافیک و تمام سخت افزارهای سیستم خود را بروز رسانی نمایید .

» در صورت برخورد با مشکلات زیر برای رفع مشکل بر روی آن ها کلیک نمایید .

حل ارور (The application was unable to start correctly (0xc0000142 در بازی ها
آموزش کامل رفع ارور فایل های Dll.
ارورهای مربوط به DirectX در بازی ها
حل اروهای MSVCR110.dll, MSVCR100.dll یا MSVCR71.dll is Missing

» مشکلات رایج به همراه راه حل به مرور زمان در همین مطلب اضافه خواهد شد .

» تمامی مشکلات در نصب این بازی را در بخش دیدگاه های همین مطلب مطرح نمایید .

( برای پیگیری هر چه سریع تر مشکل خود بهتر است از ارور و یا مشکل مربوطه اسکرین شات تهیه نمایید و همچنین مشخصات سخت افزاری خود را شرح دهید )

System Internet icon حل مشکلات بازی Injustice Gods Among Us  منبع : لوکس گیم

محراب دست زن بازدید : 144 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

 

Deadfall Adventures یک بازی اکشن و ماجرایی می باشد به تازگی توسط کمپانی Nordic Games منتشر شده است . داستان بازی در سال 1938 اتفاق می افتد ، جیمز لی مواترمین نوه (James Lee Quatermain) نوه ی جهانگرد مشهور آلن مواترمین (Allan Quatermain) به همراه جنیفر گودوین (Jennifer Goodwin) برای پیدا کردن شیئی باستانی به نام The Heart of Atlantis پای به معابد سرزمین عجایب یعنی مصر می گذارند ، اما ارزش این شی بسیار بالاست و قطعا جیمز و جنیفر در راه پیدا کردن شی تنها نخواهند بود ، افرادی که به دنبال این شی باستانی هستند از هیچ کاری برای دستیابی به آن کوتاهی نمی کنند و در این میان جیمز باید بتوانند با چالش های خطرناکی که این افراد و محیط اطرافشان برای آن ها رقم می زنند مبارزه کنند . جیمز و جنیفر برای رسیدن به هدف خود باید از بیابان های طوفانی مصر و جنگل های گواتمالا عبور کنند ، تا بتوانند گنج معبد مرموزی را که مدت هاست فراموش شده بیابند . جیمز و جنیفر با هوشیاری خود همیشه از نازی ها و روس که به دنبال این گنج هستند ، یک قدم جلوترند اما جیمز به زودی متوجه خواهد شد که داستان هایی که پدر بزرگش برایش تعریف می کرده ممکن است به حقیقت بپیوندد . به کمک کرک بازی Deadfall Adventures می توانید به راحتی این بازی مهیج را تجربه کنید . برای استفاده از کرک بازی Deadfall Adventures کافیست تا فایل های آن را در محل نصب بازی خود کپی نمایید . کرک بازی Deadfall Adventures را می توانید از سایت  لوکس گیم مرجع لوکس گیم

دریافت نمایید .

Deadfall-Adventures

.

Sign Download icon ترینر بازی Blood Knights دانلود کرک بازی Deadfall Adventures نسخه RELOADED

System Internet icon ترینر بازی Blood Knights منبع : لوکس گیم

محراب دست زن بازدید : 107 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی The LEGO Movie Videogame یکی دیگر از بازی های دنیای لگویی می باشد که توسط TT Games ساخته و توسط کمپانی Warner Bros منتشر شده است . این بازی بر اساس انیمیشنی تحت همین عنوان که در حال حاضر در دست تهیه می باشد ساخته شده است و داستان این بازی دقیقا مشابه انیمیشن آن خواهد بود . در بازی The LEGO Movie Videogame شما در نقش Ement به عنوان منجی دنیای لگوها ایفای نقش خواهید کرد و آزادی عمل بسیار بیشتری را نسبت به سایر بازی های لگو تجربه خواهید کرد . با ماجراجویی های Ement همراه شوید ، ساختمان ها و نمای آن ها را با مطابق سلیقه ی خود طراحی کنید و تمام مراحل را یکی پس از دیگر پشت سر بگذارید تا بتوانید تمام برگه های راهنمای موجود در بازی را بدست آورید و به یک حرفه ای تبدیل شوید . این بازی از گرافیک بسیار خوب و فانتزی بهره می برد و همچنین دارای 90 کاراکتر و 15 مرحله می باشد . کرک بازی The LEGO Movie Videogame به شما کمک می کند تا بتوانید به آسانی این بازی را اجرا نمایید . تنها کافیست تا کرک بازی The LEGO Movie Videogame را در محل نصب بازی خود کپی نمایید . کرک بازی The LEGO Movie Videogame را می توانید از سایت لوکس گیم مرجع لوکس گیم  دریافت نمایید .

بازی The LEGO Movie Videogame

 

دانلود دانلود کرک بازی The LEGO Movie Videogame نسخه RELOADED

دانلود دانلود کرک بازی The LEGO Movie Videogame نسخه FLT

منبع منبع :لوکس گیم

محراب دست زن بازدید : 194 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (1)

کرک بازی STRIDER به شما کمک می کند تا به آسانی هر چه تمام تر این بازی جذاب را اجرا نمایید و بدون هیچ مشکلی آن را به پایان برسانید . برای استفاده از کرک بازی STRIDER کافیست تا محتویات پوشه ی کرک را در محل نصب بازی در سیستم خود کپی نمایید و سپس از بازی لذت ببرید و چنانچه در اجرا یا نصب این بازی با مشکل مواجه شدید می توانید از آن ها در بخش دیدگاه های همین مطلب مطرح نمایید . بازی STRIDER یک بازی اکشن و ماجراجویی می باشد که دارای یک گیم پلی فوق لعاده سریع و منحصر به فرد در یک دنیای وسیع و جذاب می باشد . سیستم مبارزه بسیار خوب یکی از ویژگی های این بازی محسوب می شود و همچنین گیم پلی بازی در مواردی نظیر دویدن ، بالا رفتن از دیوار و … بسیار عالی به نظر می رسد . در بازی STRIDER شما هدایت یک نینجا به نام Hiryu را بر عهده دارید که جوان ترین عضو یک گروه بسیار حرفه ای به نام Striders می باشد . همانند عنوان قبلی شرکت کپکام که با همین نام در سال 1989 برای چند کنسول دیگر عرضه شده بود ، در بازی جدید هم شما قابلیت دسترسی به شهر بزرگ Kazakh City را خواهید داشت که جذابیت این بازی را دوچندان خواهد نمود . کرک بازی STRIDER را می توانید از سایت لوکس گیم مرجع لوکس گیم دریافت نمایید .

دانلود کرک بازی STRIDER

 

» قبل از همه چیز مشخصات سخت افزاری سیستم خود را برای اجرای بازی بررسی نمایید :

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی :

OS: Windows Vista SP2 x64, Windows 7 x64, Windows 8 x64
Processor: Intel Core 2 Quad Q9550, 2.83GHz / AMD Phenom II X3 720, 2.8GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: ATI Radeon HD 5770 / GeForce GTX 460 or better
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 3700 MB available space
Sound Card: DirectX 9.0c Compatible
Additional Notes: Integrated graphics solutions not supported. Controller recommended

 

» ویندوز پیشنهادی برای اجرای این بازی ، ویندوز Windows 8 ، Windows 7 و Windows Vista می باشد .

» توجه داشته باشید که این بازی تنها بر روی ویندوزهای 64 بیت نصب خواهد شد .

» کارت گرافیک برای اجرای این بازی باید از دایرکت ایکس 11 پشتیبانی کند .

» قبل از نصب بازی ، داریور کارت گرافیک و تمام سخت افزارهای سیستم خود را بروز رسانی نمایید .

» کرک سالم این بازی را از لینک زیر دریافت نمایید :

دانلود دانلود کرک بازی STRIDER نسخه RELOADED

» در صورت برخورد با مشکلات زیر برای رفع مشکل بر روی آن ها کلیک نمایید .

حل ارور (The application was unable to start correctly (0xc0000142 در بازی ها
آموزش کامل رفع ارور فایل های Dll.
ارورهای مربوط به DirectX در بازی ها
حل اروهای MSVCR110.dll, MSVCR100.dll یا MSVCR71.dll is Missing

» مشکلات رایج به همراه راه حل به مرور زمان در همین مطلب اضافه خواهد شد .

» تمامی مشکلات در نصب و اجرای این بازی را در بخش دیدگاه های همین مطلب مطرح نمایید .

» برای پیگیری هر چه سریع تر مشکل خود بهتر است از ارور و یا مشکل مربوطه اسکرین شات تهیه نمایید و همچنین مشخصات سخت افزاری سیستم خود را ذکر نمایید .

منبع منبع : لوکس گیم

محراب دست زن بازدید : 115 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (1)

به کمک کرک بازی Rambo The Video Game می توانید به آسانی این بازی جذاب و محبوب را بدون هیچ مشکلی اجرا نمایید . برای استفاده از کرک بازی Rambo The Video Game تنها کافیست تا محتویات پوشه ی کرک را در محل نصب بازی در سیستم خود کپی کنید و از بازی لذت ببرید . بازی Rambo The Video Game توسط کپانی Teyon طراحی و ساخته شده و توسط کمپانی Reef Entertainment برای پلتفرم های PC , XBox360 و PS3 عرضه شده است . Rambo The Video Game یک بازی اکشن و نقش آفرینی شوتر می باشد که بر اساس سری فیلم های محبوب رمبو ساخته شده است و شما در این بازی نقش جان رمبو را ایفا خواهید نمود . از نکات جذاب این بازی استفاده از موسیقی متن سری فیلم های رمبو و صدای سیلوستر استالون می باشد که شما را کاملا غرق در بازی می نماید . در این بازی شما باید از تاکتیک های مخفی شدن در برابر دشمن استفاده نمایید و همچنین مهارت های مختلف استفاده از اسلحه و چاقو را به گونه ای هوشمندانه به کار ببرید تا بتوانید به حرفه ای ترین شکل ممکن دشمنانتان را از میان بردارید . Rambo The Video Game از گرافیک بسیار خوبی برخوردار است و تخریب همه ی اجزای موجود در محیط بازی کاملا شبیه سازی شده است که از دیگر ویژگی های مثبت بازی می باشد . کرک بازی Rambo The Video Game را می توانید از سایت لوکس گیم مرجع لوکس گیم  دریافت نمایید .

دانلود کرک بازی Rambo The Video Game

 


منبع منبع : لوکس گیم

محراب دست زن بازدید : 109 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

با استفاده از کرک بازی Batman Arkham Origins Blackgate می توانید به آسانی و بدون کوچکترین مشکلی این بازی مهیج را اجرا نمایید . کرک بازی Batman Arkham Origins Blackgate از نسخه معتبر RELOADED می باشد که برای استفاده از این کرک کافیست تا محتویات آن را در محل نصب بازی خود کپی نمایید . کرک بازی Batman Arkham Origins Blackgate را می توانید از سایت لوکس گیم مرجع لوکس گیم دریافت نمایید .

کرک بازی Batman Arkham Origins Blackgate

 

دانلود دانلود کرک بازی Batman Arkham Origins Blackgate نسخه RELOADED

منبع منبع : لوکس گیم

محراب دست زن بازدید : 133 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

با استفاده از کرک بازی The Wolf Among Us Episode 3 A Crooked Mile می توانید به آسانی این بازی را اجرا نمایید و از آن لذت ببرید . برای استفاده از کرک بازی The Wolf Among Us Episode 3 A Crooked Mile کافیست تا محتویات آن را در محل نصب بازی خود کپی نمایید . کرک بازی The Wolf Among Us Episode 3 A Crooked Mile را می توانید از سایت لوکس گیم مرجع لوکس گیم دریافت نمایید .

کرک بازی The Wolf Among Us Episode 3 A Crooked Mile

 

دانلود دانلود کرک بازی The Wolf Among Us Episode 3 A Crooked Mile نسخه FTS

منبع منبع :لوکس گیم

محراب دست زن بازدید : 152 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

همچون بازی های قبلی این سری ، در بازی Dark Souls II شما باید شخصیت خودتان را با ویژگی ها خاص و سلیقه ی خود بسازید و سپس وارد بازی شوید . شما در دنیایی قرار دارید که نیروهای روشنایی در آن شکست خورده اند و اکنون تاریکی همه جا را فرا گرفته است . نیروهای شیطانی شما را نفرین کرده اند و باید به دنیال راهی برای بازگشت به ماهیت انسانی خود باشید .  داستان این بازی پر از پیچ و خم و لحظات جذاب و دراماتیک خواهد بود . در بازی Dark Souls II شاید در ابتدا اطلاع چندانی از شخصیت بازی ، محیط پیرامون و داستان نداشته باشید اما پس از مدتی شرایط بگونه ای رقم خواهد خورد که با شخصیت و دنیای بازی خو می گیرید و هدف نهایی خود را پیدا می کنید ، شاید این نوع داستان که در بازی Dark Souls II به کار رفته در ابتدا کمی خسته کننده به نظر برسد اما قطعا می تواند برای گیمرهای صبوری که با بازی همراه می شوند خاطره انگیز و مهیج باشد . طیق ادعای سازندگان ، داستان بازی Dark Souls II به صورت غیر مستقیم با اجداد خود مرتبط است و ممکن است در طول بازی نشانه هایی از Dark Souls و Demon Souls مشاهد کنید ، هر چند که این نشانه بسیار کوچک هستند . در این مطلب به رفع مشکلات بازی Dark Souls II و ارائه کرک و آپدیت های این بازی خواهیم پرداخت . شما دوستان عزیز می توانید مشکلات خود را در ارتباط با بازی Dark Souls II در این بخش مطرح کنید ولی قبل از درج دیدگاه حتما مطالب ذکر شده را به دقت مطالعه و به آن ها عمل نمایید .

رفع مشکلات بازی Dark Souls II + کرک و آپدیت ها

 

» قبل از همه چیز مشخصات سخت افزاری سیستم خود را برای اجرای بازی بررسی نمایید :

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP SP3, Windows Vista SP2, Windows 7 SP1, Windows 8
Processor: AMD Phenom II X2 555 3.2Ghz or Intel Pentium Core 2 Duo E8500 3.17Ghz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 9600GT, ATI Radeon HD 5870
Hard Drive: 8 GB available space
Sound Card: Compatible with DirectX 9.0c or higher

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 SP1
Processor: Intel Core i3 2100 3.10GHz or AMD A8 3870K 3.0GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 465 or higher, ATI Radeon HD 6870 or higher
Hard Drive: 8 GB available space
Sound Card: Compatible with DirectX 9.0c or higher

» قبل از نصب بازی ، داریور کارت گرافیک و تمام سخت افزارهای سیستم خود را بروز رسانی نمایید .

» پیشنهاد می شود نسخه RELOADED بازی را تهیه کنید .

کرک ها :

» کرک  سالم این بازی را از بخش زیر دریافت نمایید :

دانلود دانلود کرک بازی Dark Souls II نسخه RELOADE

دانلود دانلود کرک بازی Dark Souls II نسخه FTS

» اگر در اجرای بازی مشکلی داشتید ، کرکی به غیر از کرک نسخه بازی را آزمایش کنید .

آپدیت ها :

دانلود دانلود آپدیت بازی Dark Souls II v1.02 نسخه RELOADE | پسورد در صورت نیاز : www.skidrowgames.net

» در صورت برخورد با مشکلات زیر برای رفع مشکل بر روی آن ها کلیک نمایید .

آموزش کامل رفع ارور فایل های Dll.
ارورهای مربوط به DirectX در بازی ها
حل ارور (The application was unable to start correctly (0xc0000142 در بازی ها
حل اروهای MSVCR110.dll, MSVCR100.dll یا MSVCR71.dll is Missing
آموزش حل ارور xinput1_3.dll در بازی ها

» مشکلات رایج به همراه راه حل به مرور زمان در همین مطلب اضافه خواهد شد .

» تمامی مشکلات در نصب و اجرای این بازی را در بخش دیدگاه های همین مطلب مطرح نمایید .

» برای پیگیری هر چه سریع تر مشکل خود بهتر است از ارور و یا مشکل مربوطه اسکرین شات تهیه نمایید و همچنین مشخصات سخت افزاری سیستم خود را ذکر نمایید .

منبع منبع : لوکس گیم

محراب دست زن بازدید : 754 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (1)

به کمک کرک بازی The Amazing Spider Man 2 می توانید به آسانی این بازی جذاب را اجرا کنید و از آن لذت ببرید تنها کافیست تا کرک بازی The Amazing Spider Man 2 را در محل نصب بازی کپی کنید . بازی کامپیوتر The Amazing Spider Man 2 مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲ یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط Beenox طراحی و به تازگی توسط کمپانی مشهور و معروف Activision برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . این بازی در اصل از کتاب ها و داستان های کمیک Marvel و فیلمی با همین نام الهام گرفته شده است . داستان بازی , به صورت موازی حوادث داستان فیلم را روایت می کند و پلیر به عنوان مرد عنکبوتی به دنبال قاتل عمو بن است . تمام شخصیت هایی موجود در فیلم , در بازی نیز حضور دارند . از جمله شخصیت های ضد قهرمان می توان به Kraven the Hunter , Electro , Kingpin , Black Cat , Green Goblin , Carnage و Herman اشاره کرد . کرک بازی The Amazing Spider Man 2 از نسخه معتبر ریلودد می باشد و می توانید آن را از سایت لوکس گیم مرجع لوکس گیم  دانلود کنید .

کرک بازی The Amazing Spider Man 2

 

دانلود دانلود کرک بازی The Amazing Spider Man 2 نسخه RELOADED

منبع منبع : گرندگیم

محراب دست زن بازدید : 649 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

به کمک کرک بازی Age of Mythology Extended Edition می توانید به راحتی نسخه ی جدید این بازی خاطره انگیز را بدون هیچ مشکلی اجرا نمایید و از آن لذت ببرید . کرک بازی Age of Mythology Extended Edition از نسخه معتبر RELOADED می باشد و برای استفاده از آن کافیست تا فایل موجود در پوشه ی کرک را در محل نصب بازی کپی نمایید . کرک بازی Age of Mythology Extended Edition را می توانید از سایت لوکس گیم مرجع لوکس گیم  دریافت نمایید .

کرک بازی Age of Mythology Extended Edition

 

دانلود دانلود کرک بازی Age of Mythology Extended Edition نسخه RELOADED

منبع منبع : لوکس گیم

محراب دست زن بازدید : 95 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

با استفاده از کرک بازی The Walking Dead Season 2 Episode 3 شما می توانید به راحتی و بدون هیچ گونه مشکلی این بازی را اجرا نمایید و از آن لذت ببرید . کرک بازی The Walking Dead Season 2 Episode 3 در دو نسخه برای شما آماده شده است . برای استفاده از کرک بازی The Walking Dead Season 2 Episode 3 کافیست تا محتویات آن را در محل نصب بازی کپی کنید . این بازی در دسته ی بازی های ماجراجویانه قرار می گیرد ولی وجود درگیری و مبارزات زیاد در این بازی باعث شده تا بتواند در میان بازی های اکشن هم جای بگیرد . شخصیت اصلی این بازی دختر بچه ای است به نام کلمانتین که قرار است در طول پنج فصل این بازی بزرگ شود . کلمانتین یک دختر یتیم هست که در آخرالزمان گیر افتاده است و باید تمام تلاش خود را انجام دهد تا بتواند خود را از چالش هایی که در مقابل او قرار می گیرند برهاند و برای زنده ماندن تمام سعی خود را به کار گیرد . در The Walking Dead Season 2 کلمانتین در شرایطی قرار می گیرد که مجبور می شود اصول اخلاقی خود را زیر پا بگذارد و در تمام این داستان ها و حوادث این گیمر است که باید با وی همراه باشد ، البته The Walking Dead Season 2 هم نسبت به فصل اول خود جذاب و گرافیکی تر شده است که لذت انجام بازی را دوچندان می نماید . کرک بازی The Walking Dead Season 2 Episode 3 را می توانید از سایت لوکس گیم مرجع  لوکس گیم  دریافت نمایید .

کرک بازی The Walking Dead Season 2 Episode 3

 

دانلود دانلود کرک بازی The Walking Dead Season 2 Episode 3 نسخه RELOADED

دانلود دانلود کرک بازی The Walking Dead Season 2 Episode 3 نسخه ALI213

منبع منبع : لوکس گیم

محراب دست زن بازدید : 109 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

Bound by Flame به کمک کرک بازی Bound by Flame شما می توانید به آسانی این بازی جذاب و مهیج را بدون هیچ مشکلی اجرا کنید و از آن لذت ببرید . برای استفاده از کرک بازی Bound by Flame کافیست تا محتویات آن را در محل نصب بازی کپی کنید . Bound by Flame یک بازی در سبک اکشن و نقش آفرینی می باشد که توسط استودیو Spiders Games ساخته شده و در تاریخ 9 می سال 2014 برای پلتفرم های PC ، XBox 360 و PS3 عرضه شده است . داستان بازی به قرون وسطا باز می گردد ، جایی که سه قهرمان باید راهی بسیار دشوار و پر از چالش را پشت سر بگذارند تا به هدف اصلی خود که مبارزه و از بین بردن دیو آتش است برسند . در این راه باید آن ها با موجودات بسیار پلید و عجیب روبه رو شوند ، داستان بازی Bound by Flame حول شخصیت اصلی که با شیطان معامله کرده و توانسته قدرت های فوق العاده ای بدست آورد می چرخد . در این بازی نیز همانند سایر بازی نقش آفرینی ، انتخاب ها و جهت گیری های شما بر پایان کار تاثیر خواهد گذاشت و شما به تنهایی سرنوشت داستان را رقم خواهید زد . کرک بازی Bound by Flame را می توانید از سایت لوکس گیم مجع بزرگ ابزار بازی دریافت نمایید .

کرک بازی Bound by Flame

 

حداقل سیستم مورد نیاز Bound by Flame :

OS: WINDOWS XP SP3/WINDOWS VISTA SP2/WINDOWS 7/WINDOWS 8
Processor: AMD/INTEL DUAL-CORE 2.2 GHZ
Memory: 2048 MB RAM
Graphics: 512 MB 100% DIRECTX 9 AND SHADERS 4.0 COMPATIBLE ATI RADEON HD 4850/NVIDIA GEFORCE 8800 GT OR HIGHER
Hard Drive: 6 GB available space
Sound Card: DIRECTX 9 COMPATIBLE
Additional Notes: INTERNET CONNECTION REQUIRED FOR THE GAME ACTIVATION

دانلود دانلود کرک بازی Bound by Flame نسخه Codex

منبع منبع :لوکس گیم

محراب دست زن بازدید : 140 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

کرک بازی Transistor امکان اجرای بی عیب و نقص این بازی را برای شما فراهم می کند و به کمک آن می توانید از این بازی جذاب و زیبا لذت ببرید . برای استفاده از کرک بازی Transistor کافیست تا محتویات پوشه ی کرک را با توجه به نسخه ویندوز خود در محل نصب بازی کپی کنید . کرک بازی Transistor از نسخه ی معتبر CODEX می باشد و می توانید برای نسخه 1.0 بازی از آن استفاده نمایید . Transistor یک بازی بسیار جذاب در سبک RPG می باشد که در آن باید در یک شهر بسیار زیبا و چشم نواز رویایی با دشمنان خود رو به رو شوید و همه آن ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید و در این حال باید سرگرم ساختن یک اسلحه بسیار قدرتمند که منبع قدرت از ناشناخته ها هست باشید . بازی Transistor دارای طراحی بسیار جالب و زیبایی می باشد که لذت انجام آن را دوچندان می نماید . در بازی Transistor دشمنان بسیار زیادی وجود دارند و هر یک دارای نقاط ضعف و قوت خاص خود می باشند ولی این پایان کار نیست زیرا دشمنان شما بسیار باهوش هستند و می توانند نقاط ضعف خود را پوشش دهند تا کار برای شما بسیار دشوار شود . کرک بازی Transistor را می توانید از سایت لوکس گیم مرجع لوکس گیم دریافت نمایید .

کرک بازی Transistor

 

دانلود دانلود کرک بازی Transistor نسخه CODEX

منبع منبع : لوکس گیم

محراب دست زن بازدید : 104 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

به کمک کرک بازی Wolfenstein The New Order می توانید به آسانی و بدون هیچ مشکلی این بازی را اجرا نمایید . برای استفاده از کرک بازی Wolfenstein The New Order کافیست تا محتویات آن را در محل نصب بازی کپی نمایید . کرک بازی Wolfenstein The New Order از نسخه معتبر ریلودد می باشد که می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید . یکی از قدیمی ترین عناوین بازی های کامپیوتری Wolfenstein می باشد که قطعا بسیاری از گیمرها این بازی خاطره انگیز را به یاد دارند . بعد از چندین سال کمپانی Activision قصد دارد تا دوباره این خاطرات را زنده کند . سال پیش استودیو MachineGames اعلام کرد که در حال ساخت بازی جدیدی از سری Wolfenstein به نام The New Order است . داستان این بازی از جایی آغاز می گردد که ویلیام بلزکویچ از کمای 15 ساله خود برمی خیزد و دنیایی را می بیند که دیگر امیدی به آینده ندارد ، نازی ها کل اروپا را تصرف کرده اند و هیچ کس توانایی مقابله با آن ها را ندارد . سرانجام هنگامی که ویلیام قصد دارد از بیمارستانی که در آن بستری بود با کمک پرستاری به نام Anya بگریزد ، نازی ها به آنجا حمله می کنند تا همه بیماران را به قتل برسانند و او زودتر از آنچه که بتواند فکرش را بکند درگیر این نبرد رعب آور می شود . کرک بازی Wolfenstein The New Order را می توانید از سایت لوکس گیم دریافت نمایید .

کرک بازی Wolfenstein The New Order

 

دانلود دانلود کرک بازی Wolfenstein The New Order نسخه RELOADED

منبع منبع : لوکس گیم

محراب دست زن بازدید : 105 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

با استفاده از کرک بازی Watch Dogs می توانید این بازی فوق العاده را بدون هیچ گونه مشکلی اجرا نمایید و از آن لذت ببرید . برای استفاده از کرک بازی Watch Dogs باید محتویات آن را در محل نصب بازی کپی کنید . کرک بازی Watch Dogs از نسخه های مختلف در اختیار شما قرار می گیرد و به مروز زمان با ارائه کرک های بهتر ، این مطلب بروز خواهد شد . بالاخره به زمان عرضه یکی از مورد انتظارترین بازی های چند سال اخیر یعنی Watch Dogs نزدیک می شویم ، عنوانی که کمپانیUbisoft آن را موفق ترین IP جدید تاریخ صنعت گیم می داند . داستان این بازی بسیار عالی و متفاوت می باشد ، در روزگاری که دولت با سیستم های نظارتی خود ، حریم شخصی مردم را را زیر پا می گذارند ، شخصیت اصلی بازی آیدن پیرس که هکری بسیار قدرتمند می باشد بر علیه این سیستم طغیان می کند و تصمیم می گیرد یک تنه به مبارزه با این سیستم فاسد برود . او از مخالفان شدید سیستم نظارتی است و در این راه دختر کوچک خود را در اثر تصادفی که به وسیله نهاد های فاسد نظارتی شبیه سازی شده از دست داده ، این اتفاق باعث شعله ور شدن آتش انتقام در آیدن پیرس می شود و او تصمیم می گیرد تا از قدرت خود یعنی هک کردن بر علیه آن ها استفاده کند و بدین ترتیب اقدام به هک کردن سیستم نظارتی که به اختصار ctOS خوانده می شود می نماید . ctOS شامل تمام تجهیزات الکترونیکی شهر شیکاگو مانند دوربین های مدار بسته ، چراغ های راهنمایی و … می شود و پیرس با هک کردن آن می تواند در نظم سیستم اختلال ایجاد کند و اکنون شهر مانند سلاحی در دستان آیدن است . کرک بازی Watch Dogs را می توانید از سایت گرندگیم مرجع لوکس گیم بازی ها دریافت نمایید .

نسخه RELOADED اضافه شد

کرک بازی Watch Dogs

 

دانلود دانلود کرک بازی Watch Dogs نسخه RELOADED

دانلود دانلود کرک بازی Watch Dogs نسخه 3ِِDM

منبع منبع : گرندگیم

محراب دست زن بازدید : 119 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

CheatBook DataBase 2013 را می توان کامل ترین نرم افزار کدتقلب و راهنمای بازی ها دانست . با استفاده از نرم افزار CheatBook DataBase 2013 دیگر هیچ مشکلی برای پشت سرگذاشتن مراحل بازی ها نخواهید داشت . این نرم افزار از بیش از 21000 بازی در کنسول های مختلف پشتیبانی می کند و به کمک آن دیگر هیچ نیازی به جستجو در اینترنت و یا هر راهنمای دیگر نخواهید داشت زیرا CheatBook DataBase 2013 شما را از هر گونه سایت و راهنمای داخلی و خارجی بی نیاز خواهد کرد . این نرم افزار تنها از ب PC پشتیبانی نمی کند بلکه گستره ی پشتیبانی آن شامل همه ی کنسول ها ی محبوب می شود بنابراین حتی اگر از طرفداران کنسول هایی مانند Playstation 3 ، Playstation 2 ، XBox ، XBox 360 ، Nintendo DS ، Wii و یا حتی PSP می باشید ، CheatBook DataBase همه نیازهای شما را در زمینه ی کدتقلب و راهنمای بازی ها برطرف خواهد نمود . پشتیبانی از بازی های جدید ، راهنمای استفاده از کدهای تقلب ، راهنمای قدم به قدم بازی ، آپدیت های کاربردی و پشتیبانی از کنسول های رایج را می توان از مهم ترین ویژگی های نرم افزار CheatBook DataBase 2013 دانست . نرم افزار CheatBook DataBase 2013 را می توانید به صورت رایگان از سایت لوکس گیم مرجع بزرگ ابزار بازی های رایانه ای دریافت نمایید .

Cheatbook-Database-2013

.

برخی قابلیت های نرم افزار CheatBook DataBase 2013 :

» کدهای تقلب کامل بازی ها از سال 1998 تا سال 2013
» پشتیبانی بیش از 21000 بازی در کنسول های مختلف
» راهنمای قدم به قدم بازی های PC
» لیست کامل بازی ها به ترتیب حروف الفبای انگلیسی برای دسترسی سریع
» قابلیت فیلتر
» قابلیت پرینت کدهای تقلب و راهنمای بازی ها
» قابلیت ذخیره سازی چیت کدهای اجرایی و یا عکس ها داخل خود نرم افزار
» موتوری جستجوی بسیار سریع و قدرتمند
» قابلیت اضافه کردن کدهای تقلب و ویرایش آن ها
» سیستم مدیریت لینک و سیستم علاقه مندی ها
» قابلیت ایجاد دیتابیس جداگانه برای هر کاربر
» بهره گیری از پوسته های مختلف برای ایجاد تنوع در محیط کاربری نرم افزار
» آپدیت های بسیار کاربردی به صورت ماهیانه برای نرم افزار
» پشتیبانی از کنسولهایی همچون PC, Walkthroughs, Playstation, Playstation 2, Playstation 3, Sega, Nintendo 64, Nintendo DS, DVD, Gameboy Advance, Gameboy Color, N-Gage, Nintendo DS, XBox, XBox 360, Gamecube, Dreamcast, Super Nintendo, Wii, Sony PSP

.

Sign Download icon نرم افزار CheMax کدتقلب بیش از هزاران بازی دانلود نرم افزار CheatBook DataBase 2013 از مدیافایر

System Internet icon نرم افزار CheMax کدتقلب بیش از هزاران بازی  منبع : لوکس  گیم

بازیهای ایرانی

02d

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    تبلیغات
    yu3hvzidmes7x8f7gucm.jpg

    تبلیغات
    bd62cgg181589jhkkzqk.jpg

    آمار سایت
  • کل مطالب : 135
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 51
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 51
  • بازدید ماه : 788
  • بازدید سال : 5,467
  • بازدید کلی : 51,268
  • کدهای اختصاصی

    اسلایدشو

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    وضعیت آب و هوا

    الکسا

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    الکسا

    دیکشنری




    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت

    كد ساعت و تاريخ

    اسلایدشو

    ابزار امتیاز دهی

    کد آهنگ

    رتبه لوکس گیم در الکسا
    tte2pd6x8x2gli05jstb.png

    سرزمین دانلود را دنبال کنید !
    ------------------------------------------
    نصب تولبار سرزمین دانلود
    تازه های سایت را از طریق تولبار دنبال کنید
    ------------------------------------------
         

    تبلیغات

    تبلیغات متنی

    ماهانه=2500 تومان

    تبلیغات بنری

    ماهانه=5000 تومان


    تبلیغات متنی

    هفتگی=1000 تومان

    تبلیغات بنری

    هفتگی=2000 تومان


    تبلیغات متنی

    سالانه=7000 تومان

    تبلیغات بنری

    سالانه=10000 تومان


    به ادرسmehrabdstzan9@gmail ایمیل بزنید

    پنل کاربران

    تبلیغات
    foiwz9gxpcbltyyq6wwr.png

    ثبت نام

    سلام ثبت نام فعال است اگر ثبت نام کردین روزی10 تا مطالب بریزین توی سایت

    به زودی...


    نام بازی:sims 4

    تاریخ انتشار:یازدهم شهریور 93

    بر روی کنسول های:pc


    نام بازی:Destiny

    تاریخ انتشار:هجدهم شهریور 93

    بر روی کنسول های:XBox 360 | XBox One | PS3 | PS4



    نام بازی:Fifa 15

    تاریخ انتشار:اول مهر ماه 93

    بر روی کنسول های:PC | XBox 360 | XBox One | PS3 | PS4


    نام بازی:Dragon Age: Inquisition

    تاریخ انتشار:پانزده ی مهر 93

    بر روی کنسول های:PC | XBox 360 | XBox One | PS3 | PS4


    نام بازی:Middle-earth: Shadow of Mordor

    تاریخ انتشار:پانزده مهر 93

    بر روی کنسول های: PC | XBox 360 | XBox One | PS3 | PS4

    سلام
    ایا شما نرم افزار .بازی.مقالات.رمز.  کرک و رفع مشکل.ترینر.ویدیو. کدام از ان هارا می خواهید انتخاب کنید..؟؟؟