loading...
لوکس گیم
لوگوی سایت ما

4mdd6ouuo662u9rvb9zf.png
الهم عجل لولیک الفرج

بنرما
http://s5.picofile.com/file/8135297100/%D8%B3%D8%B2.gif

بازی ها

اگر بازی جدیدی خواستین به این شماره تماس بگیرید ۰۹۰۱۶۸۶۶۴۵۴

بازی ها

اگر بازی جدیدی خواستین به این شماره تماس بگیرید ۰۹۰۱۶۸۶۶۴۵۴

بازی ها

اگر بازی جدیدی خواستین به این شماره تماس بگیرید ۰۹۰۱۶۸۶۶۴۵۴

محراب دست زن بازدید : 95 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

ترینر بازی Divinity Original Sin به شما کمک می کند تا به سادگی تمام چالش های این بازی را پشت سر بگذارید و آن را به نحو احسن به اتمام برسانید . از جمله امکانات ترینر بازی Divinity Original Sin می توان به پول نامحدود ، با یک ضربه کشتن ، تجربه نامحدود ، آیتم های نامحدود و سلامتی نامحدود اشاره نمود . ترینر بازی Divinity Original Sin را می توانید از سایت لوکس گیم مرجع تخصصی ابزار بازی دریافت کنید .

ترینر برای همه ورژن ها

ترینر بازی Divinity Original Sin

 

دانلود دانلود ترینر بازی Divinity Original Sin نسخه XiaoXing

منبع منبع : لوکس گیم

محراب دست زن بازدید : 114 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

ترینر بازی Tropico 5 به شما کمک می کند تا بتوانید به آسانی شهر مورد علاقه خود را بدون هیچ کم و کاستی در بهترین حالت ممکن بسازید . ترینر بازی Tropico 5 به شما قدرت می دهد تا هر چه را که می خواهید به راحتی بدست آورید و موجب پیشرفت مردمتان شوید . بی شک اضافه کردن پول را می توان مهم ترین امکان ترینر بازی Tropico 5 دانست که همه محدودیت های شما را برای ساختن بهترین شهر ممکن از سر راهتان بر می دارد . ترینر بازی Tropico 5 را می توانید از سایت گرندگیم مرجع تخصصی ترینر دریافت کنید .

ترینر بازی Tropico 5

 

دانلود دانلود ترینر بازی Tropico 5 نسخه 403156253

منبع منبع : گرندگیم

محراب دست زن بازدید : 906 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

همچون بازی های قبلی این سری ، در بازی Dark Souls II شما باید شخصیت خودتان را با ویژگی ها خاص و سلیقه ی خود بسازید و سپس وارد بازی شوید . شما در دنیایی قرار دارید که نیروهای روشنایی در آن شکست خورده اند و اکنون تاریکی همه جا را فرا گرفته است . نیروهای شیطانی شما را نفرین کرده اند و باید به دنیال راهی برای بازگشت به ماهیت انسانی خود باشید .  داستان این بازی پر از پیچ و خم و لحظات جذاب و دراماتیک خواهد بود . در بازی Dark Souls II شاید در ابتدا اطلاع چندانی از شخصیت بازی ، محیط پیرامون و داستان نداشته باشید اما پس از مدتی شرایط بگونه ای رقم خواهد خورد که با شخصیت و دنیای بازی خو می گیرید و هدف نهایی خود را پیدا می کنید ، شاید این نوع داستان که در بازی Dark Souls II به کار رفته در ابتدا کمی خسته کننده به نظر برسد اما قطعا می تواند برای گیمرهای صبوری که با بازی همراه می شوند خاطره انگیز و مهیج باشد . طیق ادعای سازندگان ، داستان بازی Dark Souls II به صورت غیر مستقیم با اجداد خود مرتبط است و ممکن است در طول بازی نشانه هایی از Dark Souls و Demon Souls مشاهد کنید ، هر چند که این نشانه بسیار کوچک هستند . در این مطلب به رفع مشکلات بازی Dark Souls II و ارائه کرک و آپدیت های این بازی خواهیم پرداخت . شما دوستان عزیز می توانید مشکلات خود را در ارتباط با بازی Dark Souls II در این بخش مطرح کنید ولی قبل از درج دیدگاه حتما مطالب ذکر شده را به دقت مطالعه و به آن ها عمل نمایید .

رفع مشکلات بازی Dark Souls II + کرک و آپدیت ها

 

» قبل از همه چیز مشخصات سخت افزاری سیستم خود را برای اجرای بازی بررسی نمایید :

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP SP3, Windows Vista SP2, Windows 7 SP1, Windows 8
Processor: AMD Phenom II X2 555 3.2Ghz or Intel Pentium Core 2 Duo E8500 3.17Ghz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 9600GT, ATI Radeon HD 5870
Hard Drive: 8 GB available space
Sound Card: Compatible with DirectX 9.0c or higher

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 SP1
Processor: Intel Core i3 2100 3.10GHz or AMD A8 3870K 3.0GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 465 or higher, ATI Radeon HD 6870 or higher
Hard Drive: 8 GB available space
Sound Card: Compatible with DirectX 9.0c or higher

» قبل از نصب بازی ، داریور کارت گرافیک و تمام سخت افزارهای سیستم خود را بروز رسانی نمایید .

» پیشنهاد می شود نسخه RELOADED بازی را تهیه کنید .

کرک ها :

» کرک  سالم این بازی را از بخش زیر دریافت نمایید :

دانلود دانلود کرک بازی Dark Souls II نسخه RELOADE

دانلود دانلود کرک بازی Dark Souls II نسخه FTS

» اگر در اجرای بازی مشکلی داشتید ، کرکی به غیر از کرک نسخه بازی را آزمایش کنید .

آپدیت ها :

دانلود دانلود آپدیت بازی Dark Souls II v1.02 نسخه RELOADE | پسورد در صورت نیاز : www.skidrowgames.net

» در صورت برخورد با مشکلات زیر برای رفع مشکل بر روی آن ها کلیک نمایید .

آموزش کامل رفع ارور فایل های Dll.
ارورهای مربوط به DirectX در بازی ها
حل ارور (The application was unable to start correctly (0xc0000142 در بازی ها
حل اروهای MSVCR110.dll, MSVCR100.dll یا MSVCR71.dll is Missing
آموزش حل ارور xinput1_3.dll در بازی ها

» مشکلات رایج به همراه راه حل به مرور زمان در همین مطلب اضافه خواهد شد .

» تمامی مشکلات در نصب و اجرای این بازی را در بخش دیدگاه های همین مطلب مطرح نمایید .

محراب دست زن بازدید : 764 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

به کمک ترینر بازی Men of War Red Tide شما می توانید به آسانی همه چالش های پیش روی خود را با موفقیت پشت سر بگذارید و همه دشمنان خود ا شکست دهید . ترینر بازی Men of War Red Tide می تواند قدرت تهاجمی و تدافعی شما را نامحدود نماید تا به پیروز همه نبردها بدل شوید . از جمله امکانات ترینر بازی Men of War Red Tide می توان به سلامتی نامحدود ، مهمات نامحدود و استقامت بی نهایت اشاره نمود . ترینر بازی Men of War Red Tide را می توانید از سایت گرندگیم مرجع تخصصی بازی های رایانه ای دریافت کنید .

ترینر بازی Men of War Red Tide

 

دانلود دانلود ترینر بازی Men of War Red Tide نسخه MrAntiFun | ورژن : 1.00 | فایل info.txt را مطالعه نمایید .

منبع منبع : گرندگیم

محراب دست زن بازدید : 98 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

به کمک آپدیت بازی Watch Dogs می توایند تمام مشکلات این بازی را حل نمایید و به راحتی از این بازی بذت ببرید . قبل استفاده از آپدیت بازی Watch Dogs حتما به نسخه بازی خود و نسخه آپدیت توجه فرمایید . پس آپدیت کردن بازی حتما از کرک مخصوص خود آپدیت بازی Watch Dogs استفاده نمایید . آپدیت بازی Watch Dogs را می توانید از سایت گرندگیم مرجع تخصصی رفع مشکلات بازی های ویدئویی دریافت کنید .

آپدیت بازی Watch Dogs

 

آموزش نصب آپدیت HotFix :

بعد از اکسترکت آپدیت دو پوشه Update و Crack را مشاهده می کنید . ابتدا وارد پوشه Update شوید و Setup.exe را اجرا کنید تا بازی آپدیت شود ، سپس وارد پوشه Crack شوید و محتویات پوشه bin را کپی کنید و در پوشه Bin در محل نصب بازی خود کپی کنید .

دانلود دانلود آپدیت HotFix بازی Watch Dogs | دانلود از Firedrive | دانلود از Uptobox

محراب دست زن بازدید : 120 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)

این عنوان نسخه ی بازسازی شده ی بازی محبوب Assassin’s Creed III: Liberation می باشد که در سبک اکشن و ماجراجویی می باشد و توسط موتور گرافیکی قدرتمند AnvilNext ساخته شده است . شما در نقش دختری آفریقایی – فرانسوی به نام Aveline de Grandpré می باشید که اتفاقات بازی او را به آدمکش حرفه ای تبدیل می کند ، این نسخه پیش تر برای PlayStation Vita منتشر شده ولی در بازی جدید مشکلات قبلی کاملا برطرف شده است و گرافیک بازی نیز بسیار بهتر شده است . بازی Open-World می باشد و به لطف موتور گرافیکی قدرتمند دنیای وسیعی زیر پای شماست که می توانید در آن ماجراجویی و اکتشاف بپردازید و در این راه برای رسیدن به هدف خود می توانید از سلاح هایی نظیر تیغه های مخفی ، تبر و تپانچه استفاده نمایید . با استفاده از ترینر بازی Assassins Creed Liberation HD شما می توانید به آسانی تمام مراحل دشوار را پشت سر بگذارید . ترینر بازی Assassins Creed Liberation HD با امکاناتی از قبیل سلامتی نامحدود و مهمات نامحدود قدرت تدافعی و تهاجمی شما را به حداکثر می رساند . ترینر بازی Assassins Creed Liberation HD را می توانید از سایت لوکس گیم مرجع تخصصی ابزار بازی دریافت نمایید .

Assassins Creed Liberation HD

.

دانلود دانلود ترینر بازی Assassins Creed Liberation HD نسخه Aleksander D | زبان این ترینر روسی می باشد ، اطلاعات ترینر به زبان انگلیسی در فایل Options.txt موجود می باشد .

دانلود دانلود ترینر بازی Assassins Creed Liberation HD نسخه MrAntiFun

دانلود دانلود ترینر بازی Assassins Creed Liberation HD نسخه Cheat Happens | ترینر پرومو

محراب دست زن بازدید : 233 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی Metal Gear Rising Revengeance را می توان دارای سبکی بین H&S و مخفی کاری دانست . که البته با سیستم مخفی کاری قدرتمند و پویایی در بازی برخورد خواهیم کرد که در کمتر بازی با آن مواجه شده ایم . عناوین Metal Gear Solid تا کنون نشان داده اند که از داستان پردازی و روایتی بسیار قدرتمند و جذاب بهره می برند و بازی جدید هم از این قضیه مستثنا نخواهد بود ، البته داستان Metal Gear Rising Revengeance به هیچ عنوان متکی بر داستان Metal Gear Solid 4 نیست اما با این حال وجود برخی شخصیت های قدیمی و شباهت بسیار زیاد محیط یا دنیای بازی و حال و هوای آن MGS 4 ، این دو بازی را کمی به هم مرتبط می سازد . داستان بازی چهار سال پس از اتفاقات MGS 4 روی می دهد ، جایی که شخصیت اصلی این بازی یعنی Raiden ناچارا مجبور می شود تا برای تامین مخارج زندگی خود به عضویت ارتش در بیاید و خود را برای حضور در یکی کشورهای ناشناخته آفریقایی آماده کند . مدت کوتاهی از جنگ های داخلی گذشته است ولی پس از آرامشی کوتاه ، درگیری ها بالا خواهند گرفت و Raiden خود را در بحبحه ی مبارزات و درگیری های بزرگ می بیند و این دقیقا چیزی است که او نمی خواست در آن درگیر شود . ترینر بازی Metal Gear Rising Revengeance به شما کمک می کند تا بتوانید به آسانی مراحل این بازی را پشت سر بگذارید . از مهم ترین قابلیت های ترینر بازی Metal Gear Rising Revengeance می توان سلامتی نامحدود ، مهمات نامحدود و کشتن سریع اشاره نمود . ترینر بازی Metal Gear Rising Revengeance را می توانید از سایت  تندیس گیم مرجع تخصصی بازی های رایانه ای دریافت نمایید .

Metal Gear Rising Revengeance

.

دانلود دانلود ترینر بازی Metal Gear Rising Revengeance نسخه PCtrainers

دانلود دانلود ترینر بازی Metal Gear Rising Revengeance نسخه 403156253

دانلود دانلود ترینر بازی Metal Gear Rising Revengeance نسخه MrAntiFun

دانلود دانلود ترینر بازی Metal Gear Rising Revengeance نسخه Cheat Happens | فقط یک قابلیت

محراب دست زن بازدید : 94 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)

ترینر بازی Thief به شما کمک می کند تا در طول این بازی جذاب کمترین دشواری را تحمل کنید و سرقت های بزرگ خود را به آسانی انجام دهید . ترینر بازی Thief با قابلیت هایی که در اختیار شما می گذارد می توان قدرت دفاعی و تهاجمی را به بالاترین حالت ممکن برساند و همچنین به کمک ترینر بازی Thief خواهید توانست تا در یک چشم بهم زدن از اهداف خود سرقت کنید . از جمله قابلیت های ترینر بازی Thief می توان به پول نامحدود ، سلامتی نامحدود ، دید نامحدود و دزدی نامحدود اشاره نمود . Thief یک بازی اکشن و ماجراجویی می باشد که توسط کمپانی Eidos Montreal طراحی و ساخته شده است و وظیفه ی انتشار این بازی را کمپانی Square Enix بر عهده دارد . این بازی چهارمین عنوان از سری بازی های Thief می باشد که با موتور گرافیکی Unreal Engine 3 ساخته شده است و قرار است تا جان تازه ای به بازی های کلاسیک مخفی کاری بدهد . در این بازی شما نقش شخصی به نام گرت (Garrett) را برعهده خواهید داشت که یک دزد بسیار ماهر می باشد که از افراد ثروتمند و پولدار دزدی می کند ، او یک دزد حرفه ای می باشد که سال های زیادی از خانه ی خود دور بوده است ، پس از مدتی که به زادگاهش The City باز می گردد ولی در آن شهر حکومتی ستمگر و غاصب قدرت را در دست گرفته است ، شهر را طاعون فرا گرفته است و عده ی زیادی از مردم بی گناه جان خود را از دست داده اند و این در حالیست که ثروتمندان بدون توجه به اوضاع در آرامش به زندگی ادامه می دهند و گرت تصمیم می گیرد تا با این اوضاع مبارزه کند . مانند دیگر بازی های این سری باز هم شما باید کار خود را با مخفی کاری و استفاده از تاکتیک های مختلف پیش ببرید و البته در بعضی شرایط هیچ راهی به جز درگیری پیش روی شما نخواهد بود .  ترینر بازی Thief را می توانید از تندیس گیم مرجع ترینر دریافت نمایید .

دانلود ترینر بازی Thief

 

دانلود دانلود ترینر بازی Thief نسخه HoG | برای ویندوز 32 بیت

دانلود دانلود ترینر بازی Thief Master Edition v1.0.4107.3 نسخه MaxTre | برای ویندوز 64 بیت

دانلود دانلود ترینر بازی Thief نسخه MrAntiFun | برای ویندوز 32 بیت

دانلود دانلود ترینر بازی Thief نسخه MrAntiFun | برای ویندوز 64 بیت

بازیهای ایرانی

02d

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    تبلیغات
    yu3hvzidmes7x8f7gucm.jpg

    تبلیغات
    bd62cgg181589jhkkzqk.jpg

    آمار سایت
  • کل مطالب : 135
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 59
  • بازدید ماه : 796
  • بازدید سال : 5,475
  • بازدید کلی : 51,276
  • کدهای اختصاصی

    اسلایدشو

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    وضعیت آب و هوا

    الکسا

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    الکسا

    دیکشنری




    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت

    كد ساعت و تاريخ

    اسلایدشو

    ابزار امتیاز دهی

    کد آهنگ

    رتبه لوکس گیم در الکسا
    tte2pd6x8x2gli05jstb.png

    سرزمین دانلود را دنبال کنید !
    ------------------------------------------
    نصب تولبار سرزمین دانلود
    تازه های سایت را از طریق تولبار دنبال کنید
    ------------------------------------------
         

    تبلیغات

    تبلیغات متنی

    ماهانه=2500 تومان

    تبلیغات بنری

    ماهانه=5000 تومان


    تبلیغات متنی

    هفتگی=1000 تومان

    تبلیغات بنری

    هفتگی=2000 تومان


    تبلیغات متنی

    سالانه=7000 تومان

    تبلیغات بنری

    سالانه=10000 تومان


    به ادرسmehrabdstzan9@gmail ایمیل بزنید

    پنل کاربران

    تبلیغات
    foiwz9gxpcbltyyq6wwr.png

    ثبت نام

    سلام ثبت نام فعال است اگر ثبت نام کردین روزی10 تا مطالب بریزین توی سایت

    به زودی...


    نام بازی:sims 4

    تاریخ انتشار:یازدهم شهریور 93

    بر روی کنسول های:pc


    نام بازی:Destiny

    تاریخ انتشار:هجدهم شهریور 93

    بر روی کنسول های:XBox 360 | XBox One | PS3 | PS4



    نام بازی:Fifa 15

    تاریخ انتشار:اول مهر ماه 93

    بر روی کنسول های:PC | XBox 360 | XBox One | PS3 | PS4


    نام بازی:Dragon Age: Inquisition

    تاریخ انتشار:پانزده ی مهر 93

    بر روی کنسول های:PC | XBox 360 | XBox One | PS3 | PS4


    نام بازی:Middle-earth: Shadow of Mordor

    تاریخ انتشار:پانزده مهر 93

    بر روی کنسول های: PC | XBox 360 | XBox One | PS3 | PS4

    سلام
    ایا شما نرم افزار .بازی.مقالات.رمز.  کرک و رفع مشکل.ترینر.ویدیو. کدام از ان هارا می خواهید انتخاب کنید..؟؟؟