loading...
لوکس گیم
لوگوی سایت ما

4mdd6ouuo662u9rvb9zf.png
الهم عجل لولیک الفرج

بنرما
http://s5.picofile.com/file/8135297100/%D8%B3%D8%B2.gif

بازی ها

اگر بازی جدیدی خواستین به این شماره تماس بگیرید ۰۹۰۱۶۸۶۶۴۵۴

بازی ها

اگر بازی جدیدی خواستین به این شماره تماس بگیرید ۰۹۰۱۶۸۶۶۴۵۴

بازی ها

اگر بازی جدیدی خواستین به این شماره تماس بگیرید ۰۹۰۱۶۸۶۶۴۵۴

محراب دست زن بازدید : 131 پنجشنبه 09 مرداد 1393 نظرات (0)
پرندگان خشمگین AngryBirds Seasons2

نسخه جدید بازی Angry Birds با نام Angry Birds Seasons از راه رسید. بازی بسیار جذابی که در همان چند نسخه اول هم توانست هوادارن زیادی را در میان کاربران پیدا کند. این قسمت از پرندگان خشمگین فصول دارای مراحل جذابی برای مناسبهایی همچون هالووین، کریسمس، ولنتاین، روز سنت پاتريک، جشنهای تابستانه و فستیوال نیمه ماه پاییز چینی ها می باشد. این نسخه هم به سبک مدل های قبلی گرافیک بسیار قابل ملاحظه ای دارد در حالی که حجم بازی فوق العاده مناسب است. بازي بسيار جذاب پرندگان خشمگين Angry Birds Seasons كه يكي از جذابترين و محبوب ترين بازي گوشي هاي آندروييدي محسوب مي شود كه با استقبال بي نظري هم روبرو شد. پس از استقبال بي نظري از اين بازي در سرتا سر جهان شرکت Rovio تصمیم به انتشار نسخه‌ای جدید اين بازي براي اجرا در رايانه را گرفته است.  و پس از سالها انتظار بلاخره در سال 2011 نسخه مخصوص كامپيوتر منتشر شد. اين بازي بسيار زيبا با گرافيك بسيار بالا نصب به حجم بسيار كم بازي و دارا بودن رنگ آميزي بسيار جذاب و سرگرم كننده مي باشد.

قابلیت های کلیدی بازی پرندگان خشمگين فصول Angry Birds Seasons v2.1.0:
- گرافیک مناسب و تصاویر سه بعدی
- انجام بازی در مرحله مختلف در سال 2011 و 2012
- گرافیک مناسب با ترکیب بندی شاد رنگ ها
- مناسب برای سنین مختلف
- حجم بسیار مناسب نسبت به تمامی امکانات
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...


تصاویری از محیط بازی: (جهت بزرگنمایی بر روی تصاویر کلیک کنید)

پرندگان خشمگین AngryBirds Seasons2
پرندگان خشمگین AngryBirds Seasons2
پرندگان خشمگین AngryBirds Seasons2

 


محراب دست زن بازدید : 118 پنجشنبه 09 مرداد 1393 نظرات (0)

         

همان طور که بسیاری از گیمر ها می دانند سری بازی های هیتمن ( Hitman ) یکی از جذاب ترین و محبوب ترین بازی هایی است که از سال ها پیش توسط شرکت نچندان معروف Io Inetractive ساخته شد. پس از عرضه اولین نسخه از این بازی مورد استقبال بیش از حدی از بازی خور ها قرار گرفت که تا کنون 4 نسخه از بازی Hitman ساخته و عرضه شده است و نسخه پنجمش در راه است. این بار از سایت بازی های رایگان نسخه سوم و فوق العاده هیجان انگیز این بازی که Contracts نام گرفته , به صورت رایگان برای شما عزیزان آماده کرده ایم. داستان اصلی بازی Hitman 3 Contracts از این قرار است که هیتمن به جرم قتل 47 نفر دستگیر شده و به دلایلی در یک بیمارستان روانی نگه داری می شود. شما باید به وی کمک کنید تا با انجام انواع ماموریت ها به هدف خود برسد.

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 

 

حجم فایل : 145.03 مگابایت

 

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

 

پسورد فایل : www.freegames.ir

 

توجه :

 

این بازی قابل اجرا در ویندوز های 7 و ویستا نمی باشد.

محراب دست زن بازدید : 119 پنجشنبه 09 مرداد 1393 نظرات (0)

یکی از بازی هایی که در طی دو سال اخیر محبوبیت بسیار زیادی را در بین تمامی کاربرانی که به بازی های کامپیوتری علاقه مندند کسب کرده که پس از تولید نسخه معمولی آن چند سبک جدید از جمله فصول ( Seasons ) عرضه شد. این بار از سایت بازی های رایگان نسخه جدید ( 2.3.0 ) و فوق العاده زیبای بازی Angry Birds Seasons را برای شما عزیزان به صورت رایگان و از لینک مستقیم آماده کرده ایم. در این نسخه از بازی چندین مرحله جدید به آن اضافه شده و تنوع مراحل بیشتر شده است. امید است با دریافت و استفاده از این بازی نهایت لذت را ببرید.

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 

 

حجم فایل : 55.17 مگابایت

 

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

 

پسورد فایل : www.freegames.ir

 

محراب دست زن بازدید : 125 پنجشنبه 09 مرداد 1393 نظرات (0)

 یکی از عناوین پرآوازه در سبک اکشن و پنهان کاری (Stealth) بوده که Square Enix آن را برای چندین پلتفرم از جمله PC عرضه کرده است. این نسخه از بازی که توسعه دهنده آن کمپانی Eidos Montreal بوده است، نسخه ای کاملا متمایز و به نوعی Reboot از سری محبوب سارق بوده ولی با این وجود شخصیت اصلی بازی هیچ تغییری نیافته و همان Garrett معروف است. با این که سعی شده تا تغییراتی اساسی در این نسخه از بازی داده شود، ریشه های آن تا حدی حفظ شده تا کاربر از هدف اصلی دور نشود. در نسخه جدید بازی Thief شخصیت اصلی که به خاطر شناسایی نشدن، از خانه دور مانده بود، باری دیگر به The City باز می گردد تا ماجراجویی های خود را در قالب سرفت های کاملا پنهان به اتمام برساند.

همان طور که برخی از شما به یاد می آورید، کاراکتر اصلی بازی در نسخه قبلی، قدرتی خارق العاده به دست می آورد که به وسیله آن می تواند خطرات را احساس کرده و از آن ها فرار کند. در بازی Thief ویژگی Focus Mode به وضوح دیده می شود که Garrett از طریق چشم مسلح خود می تواند راه های مخفی و اشیاء گران بها را تشخیص داده و به سمت آن ها برود. این ویژگی، پایه و اساس بازی بوده و در اکثریت بازی هایی با سبک Stealth دیده می شود. علاوه بر این از طریق این ویژگی قادر به تشخص قسمت های ضربه پذیر آناتومی بدن افراد دیگر در مبارزات هستید. هم چنین می توان سرعت نبرد ها را با این خصوصیت پایین آورده و ضربات دقیق تری را به دشمن وارد کرد. Thief به وسیله موتور قدرتمند بازی سازی Unreal Engine 3 طراحی شده است و به همین خاطر نیز گرافیک و افکت های تصویری در حد بسیار عالی هستند و گیم پلی آن نیز کاملا انعطاف پذیر و روان است.

dvd دانلود بازی سارق Thief برای PCهم اکنون می توانید نسخه ی کامل ( Reloaded ) این بازی جذاب را در فالب پنج DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه فری گیمز با قیمت 9800 تومان سفارش داده و در درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا کلیک کنید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS : Windows Vista / 7 / 8 – 64-bit versions
Processor : Core 2 Duo E8200 2.66GHz / Athlon II X2 240
RAM : 4 GB
Graphics GeForce GTS 250 / Radeon HD 4830 512MB
Directx : 10
Free Space : 20 GB of Hard disc

حجم فایل ها : 13.7 گیگابایت

تصویری از محیط بازی (1)

تصویری از محیط بازی (2)

پسورد فایل ها : www.freegames.ir

لینک های دانلود : ( لینک های مستقیم پس از چند ماه غیر فعال خواهند شد )

دانلود پارت 1 : Direct Link

دانلود پارت 2 : Direct Link

دانلود پارت 3 : Direct Link

دانلود پارت 4 : Direct Link

دانلود پارت 5 : Direct Link

دانلود پارت 6 : Direct Link

دانلود پارت 7 : Direct Link

دانلود پارت 8 : Direct Link

دانلود پارت 9 : Direct Link

دانلود پارت 10 : Direct Link

دانلود پارت 11 : Direct Link

دانلود پارت 12 : Direct Link

دانلود پارت 13 : Direct Link

دانلود پارت 14 : Direct Link

آموزش نصب :

پس از دانلود، تمامی پارت ها را در کنار هم قرار داده و پوشه ی بازی را با استفاده از نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. سپس فایل Setup ظاهر شده در همان صفحه را به صورت Run As Administrator اجرا کنید. هم چنین نرم افزار های موجود در پوشه Redist را نصب نمایید.

- قبل از نصب و اجرای بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

- در صورت مواجهه با ارور CRC Failed، از امکان Repair نرم افزار Winrar برای پارت مورد نظر استفاده کنید.

محراب دست زن بازدید : 138 پنجشنبه 09 مرداد 1393 نظرات (0)

Robocop از جمله بازی های اکشن و شوتر اول شخص برای PC و محصول سال 2003 بوده که کمپانی Titus Software وظیفه توسعه و ساخت آن را بر عهده داشته است. بدون شک بسیار از شما با بازی معروف و خاطره انگیز پلیس آهنی در کنسول های قدیمی، به همراه گرافیکی دو بعدی آشنایی دارید. این نسخه از بازی، استارتی برای ساخت نسخه های بعدی پلیس آهنی شد و طرفداران بسیاری را به خود جذب کرد. داستان محوری Robocop از زمانی شروع می شود که یک ویروس ناشناخته در قالب قرص های نیروزا در سطح شهر پخش می شود و بسیاری از مردم با استفاده آن ها، کنترل هوش و روان خود را از دست می دهند و پشت پرده چندین فرد شرور به انجام این کار فاجعه بار مشغول هستند. حال کاربر باید در نقش پلیس آهنی به مبارزه با این افراد خبیث بپردازید و نابودشان کنید.

پلیس آهنی دارای قدرت های بسیاری از جمله تیرانداری با انواع سلاح ها بوده و از سرعت عمل و دقت بسیار خوبی هم در این زمینه ها برخوردار است. البته بخش عمدی ای از این ویژگی ها در Robocop بستگی به خود بازیکن داشته و باید از این قدرت ها به بهترین نحو استفاده کند. برای این که بتوانید در هر یک از نبرد ها موفق باشید و دشمنان را به خوبی از میان بردارید، باید سلاح های جدیدی را خریداری کنید و با استفاده از تجهیزات دیگری از جمله نارنجک در کنار آن ها، نبردی تمام عیار داشته باشید. گرافیک بازی Robocop هر چند در سال 2003 طراحی شده و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار نیست ولی نسبت به نسخه دو بعدی و قدیمی آن بسیار تفاوت دارد و نسبتا مناسب است. بر روی گیم پلی بازی پلیس آهنی در حد متوسطی کار شده و به همین دلیل نیز از سایت های معتبر امتیازدهی نتوانسته نمره های خوبی را دریافت کند.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حجم فایل : 74.95 مگابایت

دانلود بازی با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

محراب دست زن بازدید : 114 پنجشنبه 09 مرداد 1393 نظرات (0)

 

 آخرین ورژن از بازی بایوشاک محسوب می شود که توسط شرکت Irrational Games ساخته شده و در 2013، 2K Games انتشار آن را بر عهده داشته است. موتور Unreal Engine 3 در ساخت این بازی نقش بسیار مهمی را ایفا کرده است، موتوری که بازی هایی مانند Batman Arkham City و Gears of War به همین طریق طراحی شده اند. مراحلی کلی در کلمبیا جریان دارد و شخصیت اول نیز مردی به نام Booker DeWit بوده که مانند سایر شخصیت های موجود در بازی دارای توانایی های عجیبی مانند پرتاب اشیا بدون لمس آن ها است. عوامل زیادی وجود دارند که BioShock Infinite را هیجان انگیز می کنند، برای مثال بیشتر بازی در آسمان شهر انجام می شود، دشمنانتان بسیار متنوع هستند، برخی از شخصیت ها به رقص و شادی می پردازند و ریل های هوایی در آسمان برای جابجایی سریع وجود دارند.

داستان اصلی بازی مربوط به زمانی می شود که بوکر مدت ها قبل در طی قمار های پی در پی تمام دارایی های خود را از دست داده و بدهی بسیار زیادی را به دوش می کشد. مردی که در ابتدا BioShock Infinite همراه بوکر خواهید دید به او شرط می کند که اگر Elizabeth زندانی شده را از زندان فراری بدهد و سالم به شهر نیویورک برساند، تمامی بدهی های مالی او را تسویه خواهد کرد. پس از آزاد سازی الیزابت داستان ها انحرافی زیادی در BioShock Infinite به وجود می آیند که بازی را طولانی تر می کنند، از جمله این که Elizabeth متوجه می شود پدر واقعی او کیست و چرا در یک قصر زندانی شده بود. تنها سلاح در دست شما مسلسل و کلت نیست، بلکه می توانید جعبه های زرد رنگی را که در خیابان ها و کوچه ها وجود دارند، از راه دور به سمت دشمنانتان پرتاب کنید و با روش های متنوعی آن ها را از میان بردارید.

dvd دانلود بازی بایوشاک BioShock Infinite برای PCهم اکنون می توانید نسخه ی کامل ( Reloaded ) این بازی را در فالب پنج DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه فری گیمز با قیمت 9800 تومان سفارش داده و در درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا کلیک کنید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS : Windows Vista (SP2) / 7 (SP1) / 8
Processor : Intel Core 2 DUO 2.4 GHz / AMD Athlon X2 2.7 GHZ
RAM : 2 GB
Graphics : ATI Radeon 3870 / NVIDIA 8800 GT / Intel HD 3000 Integrated
DirectX : 10
Hard Drive : 15 GB HD space

حجم فایل ها : 11.5 گیگابایت

تصویری از محیط بازی (1)

تصویری از محیط بازی (2)

پسورد فایل ها : www.freegames.ir

لینک های دانلود : ( لینک های مستقیم پس از چند ماه غیر فعال خواهند شد )

دانلود پارت 1 : Direct Link

دانلود پارت 2 : Direct Link

دانلود پارت 3 : Direct Link

دانلود پارت 4 : Direct Link

دانلود پارت 5 : Direct Link

دانلود پارت 6 : Direct Link

دانلود پارت 7 : Direct Link

دانلود پارت 8 : Direct Link

دانلود پارت 9 : Direct Link

دانلود پارت 10 : Direct Link

دانلود پارت 11 : Direct Link

دانلود پارت 12 : Direct Link

آموزش نصب :

پس از دانلود، تمامی پارت ها را در کنار هم قرار داده و پوشه ی بازی را با استفاده از نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. سپس فایل Setup ظاهر شده در همان صفحه را به صورت Run As Administrator اجرا کنید. پس از اتمام نصب، نرم افزار های موجود در پوشه Redist را نیز نصب کنید.

- قبل از نصب و اجرای بازی، آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

- در صورت مواجهه با ارور CRC Failed، از امکان Repair نرم افزار Winrar برای پارت مورد نظر استفاده کنید.

محراب دست زن بازدید : 229 پنجشنبه 09 مرداد 1393 نظرات (0)

 

 


 

 

 

Mafia 1 – Persian Version

Mafia 1 اولین ورژن از بازی مافیا محسوب می شود که در 2002 برای PC توسط کمپانی Illusion Softworks طراحی شده و جنگ ها و نبرد های مافیایی را روایت می کند. دو سال بعد نیز این بازی برای کنسول های XBox و Play Station 2 عرضه شد ولی به هیچ وجه نتوانست جذابیت و محبوبیت نسخه کامپیوتری و هم چنین نمره های خارق العاده ای از جمله 9.3/10 را به دست آورد. سبک بازی، شوتر سوم شخص و تا حدی اکشن بوده و صحنه های خشونت آمیز آن در هر یک از مرحله ها، کاربر را به وجد می آورد. داستان اصلی Mafia 1 در بین سال های 1930 تا 1938 میلادی و در شهر های New York, Philadelphia و Chicago مراکز مافیای قدیم به تصویر کشیده شده است. Thomas شخصیت اصلی بازی بوده و در شغل بی سر و صدای تاکسی رانی مشغول به کار است.

رویدادی سهمناک در یک روز عادی بارای Thomas (به اختصار Tommy) روی می دهد که زندگی او را به کلی تغییر می دهد. تعدادی از اعضای گروه مافیایی بزرگی در Mafia 1 به سمت او با اهداف خاصی شلیک می کنند ولی Tommy از این واقعه جان سالم به در می برد و تصمیم می گیرد تا با قدرت هر چه تمام تر، این گروه مافیایی را از میان بردارد و خودش ریاست مافیای چندین شهر را بر عهده بگیرد. بر همین اساس نیز دست به جنایت های بزرگی می زنید که پول هنگفتی در آن ها نهفته شده است! دستبرد به بانک ها و زورگیری از دشمنان تنها بخشی از این جنایت ها در طول بازی هستند. پس از آشنایی با روند بازی، چندین ماشین هم به سرقت می برید که در همین حال، نیرو های پلیس از تمامی آن ها با خبر می شوند و به قصد دستگیریتان، ماشین به سرقت برده شده را دنبال می کنند. تمامی این جنایت ها در Mafia 1 باعث می شوند تا کاربر به یکی از اعضای بزرگ مافیا در سه شهر بزرگ تبدیل شود.

dvd دانلود دوبله فارسی بازی مافیا Mafia 1 برای PCهم اکنون می توانید نسخه کامل ( Reloaded ) نسخه اول و دوم این بازی را ( Mafia I&II ) در فالب سه DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه فری گیمز با قیمت 7500 تومان سفارش داده و در درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا کلیک کنید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS : Windows XP / Vista / 7
Processor : Pentium 4 1.8GHz / Athlon XP 1600
RAM : 256 MB
Graphics : GeForce 7300 LE / Radeon X1270
DirectX : 9
Hard Drive : 2 GB HD space

حجم فایل ها : 1.5 گیگابایت

تصویری از محیط بازی (1)

تصویری از محیط بازی (2)

پسورد فایل ها : www.freegames.ir

لینک های دانلود :

دانلود پارت 1 : Direct Link

دانلود پارت 2 : Direct Link

آموزش نصب :

پس از دانلود، تمامی پارت ها را در کنار هم قرار داده و پوشه ی بازی را با استفاده از نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. سپس فایل Setup ظاهر شده در همان صفحه را به صورت Run As Administrator اجرا کنید. پس از اتمام نصب، نرم افزار های موجود در پوشه Redist را نیز نصب کنید.

- قبل از نصب و اجرای بازی، آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

- در صورت مواجهه با ارور CRC Failed، از امکان Repair نرم افزار Winrar برای پارت مورد نظر استفاده کنید.

سایت منتشر کننده

محراب دست زن بازدید : 132 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (0)

 

Prototype 2 دومین نسخه از بازی پروتوتایپ یا نمونه اولیه برای PC است که در سال 2009 به دست Activision عرضه شده است و تغییرات زیادی را در آن شاهد هستیم. البته سازنده آن استودیو بازی سازی Radical Entertainment که در آن زمان چندان شناخته نبود و به کمک شرکت منتشر کننده به موفقیت های زیادی دست یافت. سبک اصلی این بازی، Open-World یا همان جهان باز است که در آن کاربر به طور دلخواه می تواند به هر بخشی از نقشه که اراده کند، در کم تر از چند ثانیه برسد. با وجود این که داستان و ماموریت های جالبی برای بازی Prototype 2 طراحی شده اند، ماموریت های فرعی مختلفی نیز ساخته شده اند که انجام آن ها بر عهده خود کاربر است و پاداش خوبی برای اتمام این بخش ها داده می شود، هر چند در بخش داستانی بازی قرار ندارند.

شخصیت اصلی و فردی که کنترل آن را بر عهده دارید، Sgt.James Heller نام دارد که در نسخه قبلی بازی با آن همراه بوده اید. در نسخه قبلی Prototype 2 کاراکتری به نام Alex Mercer خرابی های بسیاری در مناطق مختلف شهر به وجود آورد و نتوانستید جلوی او را بگیرید. در این ورژن برای گرفتن انتقام خود را آماده می کنید تا در شهر بزرگ نیویورک که New York Zero لقب گرفته است، نبرد های سختی را با او داشته باشید. علاوه بر این شخصیت، دشمنان دیگری در این نسخه از بازی پدیدار شده اند که قدرت ها ماورای زمینی دارند و یک انسان معمولی محسوب نمی شوند. طبق معمول در بازی Prototype 2 نیرو ها و مامور های پلیس به دنبال دستگیری شما هستند و باید با آن ها نیز مقابله کنید. این بازی در سال انتشار توانست متای نسبتا خوب 80/10 را از آن خود بکند. البته موفقیت نسخه اول را به دست نیاورد ولی در نوع خود یک پیشرفت باری بازی محسوب می شد.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS : Windows XP SP3 / Vista / 7 / 8
Processor : 2.3 GHz dual-core Intel / AMD processor
RAM : 1 GB
Graphics : Nvidia 200-series / Radeon 3000-series
DirectX : 9.0c
Hard Drive : 6 GB free space

حجم تقریبی : 4.5 گیگابایت

تصویری از محیط بازی (1)

تصویری از محیط بازی (2)

پسورد : www.freegames.ir

لینک های دانلود : ( پس از چند ماه غیر فعال می شوند )

پارت 1 : Direct Link

پارت 2 : Direct Link

پارت 3 : Direct Link

پارت 4 : Direct Link

پارت 5 : Direct Link

آموزش نصب :

تمامی پارت های دانلود شده را در کنار هم قرار داده و پوشه بازی را با نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. سپس فایل Setup ظاهر شده در صفحه را به صورت Run As Administrator اجرا کنید. پس از اتمام نصب، نرم افزار های پوشه Redist را نیز نصب کنید.

- قبل از نصب و اجرا، آنتی ویروستان را غیر فعال کنید.

- در صورت مواجهه با ارور CRC Failed، از امکان Repair نرم افزار Winrar استفاده کنید.

سایت منتشر کننده

محراب دست زن بازدید : 136 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (0)

شخصیت اصلی بازی Watch Dogs محسوب می شود که در گذشته، دخترش Lisa در یک تصادف که توسط سیستم های نظارتی به صورت عمدی تدارک دیده شده بود، به قتل می رسد و از همان روز تصمیم می گیرد تا علیه این سیستم های کثیف که برای رسیدن به اهداف خودشان دست به هر کاری می زنند و مهره های سوخته را به راحتی در Watch Dogs از میدان به در می کنند، مقابله کند و از علم هک و مهارت تیراندازی خود در این راستا کمک بگیرد.

 

برخی از افراد و دوستانتان هم هستند که از این سیستم ها بسیار ناراضی اند و برای تحقق بخشیدن به هدف اصلی کمکتان می کنند اما برخی دیگر نیز از پشت خنجر می زنند و باعث مشکلاتی می شوند. تلفن همراه هوشمند در Watch Dogs و دانش Hacking مهم ترین سلاحیست که در این بازی می توانید از آن بهره ببرید و به دوربین های مخفی، موبایل شهروندان و حتی ATM بانک ها نفوذ کنید و در جهت راهبرد اهدافتان استفاده نمایید. با توجه به این که بازی Watch Dogs یک عنوان جهان آزاد است، هر کاری که به ذهنتان می رسد، می توانید در شهر بزرگ شیکاگو انجام بدهید. این شهر به قدری وسیع است که حدود پنج سال طول کشیده تا این شهر با جزئیات کامل در Watch Dogs شبیه سازی شود. هم چنین بیش از سه هزار NPC یا شخصیت در این بازی وجود دارند و طبق گفته های کمپانی سازنده، امکان ندارد بیشتر از یک بار با یک کاراکتر تکراری مواجه شوید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS : Windows Vista / 7 / 8 / 8.1 – 64-bit
Processor Intel Core 2 Quad Q8400 @ 2.66Ghz / AMD Phenom II X4 940 @ 3.0Ghz
RAM : 6 GB
Graphics Nvidia Geforce GTX 460 / AMD Radeon HD 5770
DirectX 11
Hard Drive : 12 GB free space

حجم تقریبی : 9.7 گیگابایت

تصویری از محیط بازی (1)

تصویری از محیط بازی (2)

پسورد : www.freegames.ir

لینک های دانلود : ( پس از چند ماه غیر فعال می شوند )

پارت 1 : Direct Link

پارت 2 : Direct Link

پارت 3 : Direct Link

پارت 4 : Direct Link

پارت 5 : Direct Link

پارت 6 : Direct Link

پارت 7 : Direct Link

پارت 8 : Direct Link

پارت 9 : Direct Link

پارت 10 : Direct Link

آموزش نصب :

تمامی پارت های دانلود شده را در کنار هم قرار داده و پوشه بازی را با نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. سپس فایل Setup ظاهر شده در صفحه را به صورت Run As Administrator اجرا کنید. پس از اتمام نصب، نرم افزار های موجود در پوشه Redist را هم نصب کنید.

- قبل از نصب و اجرا، آنتی ویروستان را غیر فعال کنید.

- در صورت مواجهه با ارور CRC Failed، از امکان Repair نرم افزار Winrar استفاده کنید.

سایت منتشر کننده

محراب دست زن بازدید : 476 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (0)

شخصیت بد و بزرگترین دشمن این قهرمانان محسوب می شود که در نسخه اول باعث خرابی های بسیاری در سیاره شد و با زحمات زیادی توانست جام سالم به در ببرد و در مدت زمان کوتاهی دوباره برگردد. این فرد در بازی Power Rangers سعی دارد تا گذشته و تاریخ شخصیت های مثبت بازی را از بین ببرد و به مرور زمان به مقر فرماندهی آن ها هم نفوذ کند و سپس اداره کل سیاره را بر عهده خودش بگیرد.

 

Zordon یکی از منابع قدرت بسیار قوی در یک منطقه دورافتاده است که دست کم تر کسی به آن می رسد و شما باید تلاش کنید تا قبل از Zedd به آن ها برسید و از آن محافظت کنید. شخصیت های بسیار زیادی با نام Ranger ها در Power Rangers وجود دارند که هر یک از نیرو و قدرت خاصی بهره مند است و یک رنگ مخصوص به خودش دارد. به طور مثال Red Power Ranger به رنگ قرمز لباس می پوشد و قدرت بدنی بسیار زیادی نسبت به سایر اعضای این گروه بزرگ دارد. Yellow Power Ranger هم دارای سرعت عمل زیادیست و هدایت او را هم می توانید عهده دار شوید. به غیر از چهار شخصیت بازی Power Rangers نمی توانید کنترل بقیه اعضای گروه را به دست بگیرید و این افراد تنها در مراحل معدودی به کمکتان می آیند و با نیرو خارق العاده ای که دارند، موانع و دشمنانی را که سد راهتان شده اند، از پیش روی شما بر خواهند داشت.

حجم فایل : 89.16 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

سایت منتشر کننده

بازیهای ایرانی

02d

تعداد صفحات : 14

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    تبلیغات
    yu3hvzidmes7x8f7gucm.jpg

    تبلیغات
    bd62cgg181589jhkkzqk.jpg

    آمار سایت
  • کل مطالب : 135
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 57
  • بازدید ماه : 794
  • بازدید سال : 5,473
  • بازدید کلی : 51,274
  • کدهای اختصاصی

    اسلایدشو

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    وضعیت آب و هوا

    الکسا

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    الکسا

    دیکشنری




    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت

    كد ساعت و تاريخ

    اسلایدشو

    ابزار امتیاز دهی

    کد آهنگ

    رتبه لوکس گیم در الکسا
    tte2pd6x8x2gli05jstb.png

    سرزمین دانلود را دنبال کنید !
    ------------------------------------------
    نصب تولبار سرزمین دانلود
    تازه های سایت را از طریق تولبار دنبال کنید
    ------------------------------------------
         

    تبلیغات

    تبلیغات متنی

    ماهانه=2500 تومان

    تبلیغات بنری

    ماهانه=5000 تومان


    تبلیغات متنی

    هفتگی=1000 تومان

    تبلیغات بنری

    هفتگی=2000 تومان


    تبلیغات متنی

    سالانه=7000 تومان

    تبلیغات بنری

    سالانه=10000 تومان


    به ادرسmehrabdstzan9@gmail ایمیل بزنید

    پنل کاربران

    تبلیغات
    foiwz9gxpcbltyyq6wwr.png

    ثبت نام

    سلام ثبت نام فعال است اگر ثبت نام کردین روزی10 تا مطالب بریزین توی سایت

    به زودی...


    نام بازی:sims 4

    تاریخ انتشار:یازدهم شهریور 93

    بر روی کنسول های:pc


    نام بازی:Destiny

    تاریخ انتشار:هجدهم شهریور 93

    بر روی کنسول های:XBox 360 | XBox One | PS3 | PS4



    نام بازی:Fifa 15

    تاریخ انتشار:اول مهر ماه 93

    بر روی کنسول های:PC | XBox 360 | XBox One | PS3 | PS4


    نام بازی:Dragon Age: Inquisition

    تاریخ انتشار:پانزده ی مهر 93

    بر روی کنسول های:PC | XBox 360 | XBox One | PS3 | PS4


    نام بازی:Middle-earth: Shadow of Mordor

    تاریخ انتشار:پانزده مهر 93

    بر روی کنسول های: PC | XBox 360 | XBox One | PS3 | PS4

    سلام
    ایا شما نرم افزار .بازی.مقالات.رمز.  کرک و رفع مشکل.ترینر.ویدیو. کدام از ان هارا می خواهید انتخاب کنید..؟؟؟